جهاد تبیین باید اولویت برنامه‌های دهه فجر باشد
کد خبر: 4119193
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰

جهاد تبیین باید اولویت برنامه‌های دهه فجر باشد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ گفت: نهضت روشنگری، جهاد تبیین و امیدآفرینی اولویت نخست تمام صاحبان‌سخن و دلسوزان انقلاب در طول دهه فجر قرار گیرد.

لزوم اولویت قرار دادن جهاد تبیین در برنامه‌های دهه فجرحجت‌الاسلام غلامحیدر جهانبان، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ  در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، ضمن سخنانی با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر، اظهار کرد: جبهه استکبار، نظام سلطه، جریان ضدانقلاب و عوامل داخلی آنان، بدبین‌سازی مردم به‌ویژه نسل جوان به انقلاب اسلامی و راه طی شده را جزو برنامه‌های خود قرار دادند و حرکت در این سمت را تنها راهبرد نتیجه‌بخش برای متوقف کردن حرکت ملت ایران به سوی قله‌های آرمانی، رسیدن به حیات طیبه و برپایی تمدن نوین اسلامی می‌دانند.

وی افزود: دشمنان و تمامی کسانی که در ۴۴ سال گذشته، با تمام توان به مقابله با انقلاب، نظام اسلامی و ملت ایران مشغول بودند، اینک در یک جنگ شناختی و ادراکی بی‌سابقه، تلاش می‌کنند، معارف انقلاب اسلامی آن‌گونه که هست، به نسل جوان منتقل نشود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ گفت: امروز عده‌ای با بهره‌گیری از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از طریق بازنشر تولیدات اتاق‌های فکر دشمنان و خصوصاً منافقین قدیم و جدید به‌دنبال آن هستند، معیار و ملاک قضاوت مردم در مورد خوب و بد بودن انقلاب را در امور مادی،  اقتصادی و قیمت کالاها خلاصه کنند.

حجت‌الاسلام‌ جهانبان اظهار کرد: در چنین شرایطی لازم است، در دهه فجر و ایام بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برپایی نهضت روشنگری، جهاد تبیین و امیدآفرینی اولویت نخست تمامی صاحبان‌سخن و دلسوزان انقلاب باشد.

انتهای پیام
captcha