اجرای 80 عنوان برنامه به مناسبت بزرگداشت دهه فجر در آذربایجان غربی
کد خبر: 4119243
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
با همت بسیج جامعه زنان استان صورت می‌گیرد

اجرای 80 عنوان برنامه به مناسبت بزرگداشت دهه فجر در آذربایجان غربی

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی از اجرای 80 عنوان برنامه با رویکرد «جهاد تبیین، امیدآفرینی و جهاد خدمت» در سطح استان خبر داد.

اجرای 80 برنامه به مناسبت بزرگداشت دهه فجر در آذربایجان غربیرقیه موسویان مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی امروز در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان غربی  به اجرای 80 عنوان برنامه با رویکرد«جهاد تبیین، امیدآفرینی و جهاد خدمت» به مناسبت بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: شعار محوری برنامه‌های امسال «ایران استوار، 44 سال افتخار» است.

وی ادامه داد: برگزاری جشن ازدواج با حضور 44 زوج با هدف ترویج و نهادینه‌سازی ازدواج آسان، دیدار و تجلیل از بانوان فعال در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، برپایی پویش آزادسازی زنان معسر زندانی جرایم غیرعمد، تجلیل از مادران شهدا، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا به ویژه شهدای زن، برپایی جشنواره غذاهای سنتی و ... از جمله برنامه‌های شاخصی است، که برای این ایام تدارک دیده شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه اهتمام برای جهاد تبیین، روشنگری و آگاه‌سازی در ارتباط با دستاوردهای نظام اسلامی به دغدغه شبانه‌روزی مسئولان امر تبدیل شود، ادامه داد: همچنین نخبگان، خواص، فرهنگیان و جامعه دانشگاهی باید در این زمینه بیشتر احساس مسئولیت کنند.

موسویان جهاد تبیین را یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌هایی دانست، که توسط رهبر معظم انقلاب به عوامل دخیل محول شده است، برای توفیق یافتن در این زمینه ابراز امیدواری کرد و گفت: از فرصت‌هایی که در مناسبت‌های ملی، میهنی و مذهبی به دست می‌آید، باید حداکثر استفاده را به عمل آورد.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه در راستای تبیین دستاوردهای نظام اقدامات چشمگیری انجام شده است، ادامه داد: اما این مقدار کافی نیست، باید حرکت جهادی در این زمینه شکل بگیرد، همه پای کار بیاید، چراکه دشمن برای زیرسوال بردن خدمات و اقدامات نظام با همه توان خود به عرصه آمده است.

انتهای پیام
captcha