پیگیری ویژه برای تأمین مسکن خانواده شهدا و ایثارگران
کد خبر: 4119404
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
استاندار خراسان‌جنوبی مطرح کرد:

پیگیری ویژه برای تأمین مسکن خانواده شهدا و ایثارگران

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: موضوع مسکن خانواده شاهد و ایثارگر خراسان‌جنوبی به طور ویژه پیگیری می‌شود.

شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی، امروز ۱۴ بهمن‌ماه در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خراسان‌جنوبی که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار شد، اظهار کرد: برای حل مسئله مسکن جامعه ایثاگران استان، جلسه‌ای تخصصی برگزار و مسئله مسکن خانواده شاهد و ایثاگران پیگیری خواهد شد.

به گفته وی؛ این جلسه تخصصی با حضور استاندار، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثاگران و مدیرکل راه و شهرسازی برگزار و دغدغه بزرگواران خانواده شاهد و ایثارگر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

قناعت افزود: آنچه در توان استان باشد مسائل دنبال و حل خواهد شد و سایر مشکلاتی که به وزارت راه و شهرسازی برمی‌گردد از سطوح ملی پیگیری خواهیم کرد.

استاندار بیان کرد: شوراها و ‌کارگروه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به شکل مرتب و منظم  در استان برگزار و مدیران هم فعال و با انگیزه مسایل را بررسی می‌کنند و دغدغه ویژه‌ای در خصوص حل مشکلات جامعه ایثارگری در استان وجود دارد.

قناعت با اشاره به ساخت طرح نهضت ملی مسکن در تمام شهرهای خراسان جنوبی بیان کرد: مردم درخواست دارند سهم آورده متقاضی برای طرح نهضت ملی مسکن با افزایش پرداخت تسهیلات کاهش یابد که در حال پیگیری این موضوع هستیم.

وی یادآور شد: همه در راستای رفع این دغدغه مردم  فشار بیاوریم و کمک کنیم تا سقف وام افزایش یابد که با پیگری‌های انجام شده ظاهراً با افزایش 100 میلیون تومانی سقف پرداخت تسهیلات موافقت می‌شود.

منبع: استانداری خراسان جنوبی

انتهای پیام
captcha