مسئولان باید مدیریت صحیح و درستی در کشور انجام دهند
کد خبر: 4119478
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰

مسئولان باید مدیریت صحیح و درستی در کشور انجام دهند

امام‌جمعه اهل سنت ارومیه با تأکید بر اینکه باید قدر انقلاب اسلامی را دانسته و مسئولان مشکلات مردم را حل کنند، گفت: بی‌تردید مسئولان باید مدیریت درست و صحیحی در کشور انجام داده و فاصله طبقاتی و تبعیض را از جامعه بزدایند.

ماموستا مامد کلشی نژاد امام جمعه اهل سنت ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ماموستا مامد کلشی‌نژاد، امام‌جمعه اهل سنت ارومیه ۱۴ بهمن در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهل‌سنت ارومیه، با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران و همچنین با تبریک میلاد امام علی(ع) و روز پدر اظهار کرد: رهایی و نجات ملت ایران از چنگال ظلم و ستم استکبار، مرهون خون شهدا و مجاهدت امامین انقلاب بود.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی، انقلاب مستضعفین بود که پس از سال‌ها تحمل تبعید از سوی امام خمینی(ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران به وجود آمد تا ملت را از آن وضعیت تأسف‌بار نجات دهد و در این راستا ممانعت فراوانی برای بازگشت امام راحل به میهن وجود داشت تا جایی که فرودگاه‌ها را بستند اما هواپیمای حامل ایشان در فرودگاه مهرآباد تهران بر زمین نشست و با استقبال بی‌نظیر مردم همراه شد.

امام‌جمعه اهل‌سنت ارومیه با اشاره به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی بیان کرد: یکی از این اهداف، بازگشت دین از حاشیه به متن جامعه بود چون در آن زمان دو اردوگاه سوسیالیسم و کاپیتالسیم که هر دو ضد دین بودند و سالیان سال برنامه‌ریزی کرده بودند تا دین را از جامعه بگیرند در جهان حکومت می‌کردند.

وی گفت: تنها چیزی که این دو اردوگاه برای دین‌داری مردم مطرح می‌کردند این بود که هر کس در خلوت خود با خدا ارتباط بگیرد و بنابراین مسائل و ارزش‌های اخلاقی را از جامعه گرفته بودند اما در این بین، انقلاب اسلامی توانست دینی را که به حاشیه رفته بود را به متن جامعه بازگرداند و این مهم با خون هزاران شهید حاصل شد و حکومتی بر مبنای قرآن و حدیث شکل گرفت.

ماموستا کلشی‌نژاد با تأکید بر اینکه باید قدر انقلاب اسلامی را دانسته و مسئولان مشکلات مردم را حل کنند، افزود: بی‌تردید مسئولان باید مدیریت درست و صحیحی در کشور انجام داده و فاصله طبقاتی و تبعیض را از جامعه بزدایند.

وی در ادامه با اشاره به زلزله خوی و با تسلیت به خانواده‌های جان باختگان و آرزوی شفای عاجل به مصدومان بیان کرد: در این راستا به تمامی مساجد اهل‌سنت ارومیه اعلام شده که نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مردمی اعم از نقدی و غیرنقدی به زلزله‌زدگان خوی اقدام کنند تا هم‌وطنان از سرما و بوران زمستانی در امان بمانند.


انتهای پیام
captcha