مسئولیت در جمهوری اسلامی فرصتی برای کسب رضایت پرورگار و مردم است
کد خبر: 4119482
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸

مسئولیت در جمهوری اسلامی فرصتی برای کسب رضایت پرورگار و مردم است

امام‌جمعه موقت مهاباد گفت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی یک فرصت برای کسب رضایت پروردگار و مردم است که باید مسئولان از آن بهترین استفاده را داشته باشند.

ماموستا کاوه اسماعیلی، امام‌جمعه موقت مهابادبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ماموستا کاوه اسماعیلی، امام‌جمعه موقت مهاباد ۱۴ بهمن در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد: خدمت صادقانه به مردم از اصول اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، انقلاب اسلامی ایران با خواست و اراده حداکثری مردم به وقوع پیوست و همچنان با قدرت ادامه دارد.

وی ادامه داد: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی یک فرصت برای کسب رضایت پروردگار و مردم است که باید مسئولان از آن بهترین استفاده را داشته باشند.

امام‌جمعه موقت مهاباد با تبریک سال‌روز ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر اظهار کرد: وجود پدر و مادر از بزرگترین نعمت‌های الهی بوده و فرزندان باید قدردان این نعمت الهی باشند.

ماموستا اسماعیلی با اشاره به زلزله ۵.۹ ریشتری در خوی اضافه کرد: دولت و دستگاه‌های اجرایی و امدادی، خدمات خوبی برای زلزله‌زدگان فراهم کرده‌اند که این خدمات همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه شرایط در منطقه زلزله‌زده هنوز به حالت عادی بازنگشته است، گفت: از خیّران و نیکوکاران درخواست داریم کمک‌های مادی و مالی خود را از طریق مراکز نیکوکاری مورد اعتماد به افراد زلزله‌زده اهدا کنند.

انتهای پیام
captcha