توزیع روزانه ۱۵ هزار پرس غذای گرم توسط سپاه در مناطق زلزله‌زده خوی
کد خبر: 4119494
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹

توزیع روزانه ۱۵ هزار پرس غذای گرم توسط سپاه در مناطق زلزله‌زده خوی

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: روزانه ۱۵ هزار پرس غذای گرم توسط سپاه در کمپ‌های اسکان اضطراری و سایر نقاط که مردم پراکنده هستند، توزیع می‌شود.

سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه،به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه، ۱۴ بهمن ضمن حضور و بازدید میدانی از مناطق زلزله‌زده خوی، اظهار کرد: سپاه با تمام قوا به موضوع زلزله خوی ورود کرده و هم در بحث امداد و نجات و هم در زمینه خدمات، خیلی از مشکلات را حل کرده است.

وی افزود: با توجه به جو روانی و ترک منازل توسط مردم، نیاز بود تا مردم در جایی اسکان پیدا کنند و برپایی کمپ‌ها ۶۰ الی ۷۰ درصد زلزله‌زدگان را پوشش داد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: این کمپ‌ها با همکاری هلال احمر برپا شده و در اختیار سپاه قرار گرفته است.

وی گفت: از قبل یک بیمارستان صحرایی در منطقه بود و برای خدمات درمانی پست‌های درمانی هم ایجاد شد تا همه نیازمندی‌های دارویی و درمانی را برطرف کنیم.

سردار پاکپور بیان کرد: روزانه ۱۵ هزار پرس غذای گرم توسط سپاه در کمپ‌های اسکان اضطراری و سایر نقاط که مردم پراکنده هستند، توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: روزهای اول زلزله آمادگی‌ها نسبی بود اما حالا می‌توان گفت هر روز خدمات بهتر می‌شود، چون مردم هم می‌دانند برای تامین نیازمندی‌هایشان به کجا مراجعه کنند.

سردار پاکپور تأکید کرد: ما تا آخر کنار مردم هستیم و فرماندهان سپاه هر روز از منطقه سرکشی می‌کنند.

منبع: خبرگزاری حوزه

 

انتهای پیام
captcha