همایش «انقلاب، طلوع فجر زنان جهان» در سلماس برگزار شد
کد خبر: 4119499
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱

همایش «انقلاب، طلوع فجر زنان جهان» در سلماس برگزار شد

همایش «انقلاب، طلوع فجر زنان جهان» با حضور مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه شهدای آذربایجان غربی در کانون جوانان بسیج سلماس برگزار شد.

همایش «انقلاب، طلوع فجر زنان جهان» در سلماس برگزار شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 14 بهمن در همایش «انقلاب، طلوع فجر زنان جهان» که در کانون جوانان بسیج سلماس برگزار شد، گفت: دهه فجر دهه استقلال، حریت و آزادی کشور است؛ چون با تدابیر امام عظیم‌الشان انقلاب هویت مستقل، ایرانی اسلامی نصیب ملت بزرگ ما شده است.

حجت‌الاسلام فیاضی با بیان اینکه امام در انقلاب و روزهای پرخاطره بهمن ایستادگی را برای ما معنا کرد و ما را از تاریکی‌ها رهایی بخشید، گفت: مقام معظم رهبری قدم به قدم راه امام خمینی را ادامه می‌دهند و از دریاهای متلاطم عبورمان می‌دهند..

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه شهدای آذربایجان غربی فتنه‌های طراحی شده برای براندازی نظام اسلامی از سال ۸۸ تا ۱۴۰۱ را یادآور شد و بیان کرد: ما فتنه‌های بزرگ و پیچیده‌ای را در کشور پشت‌سر گذاشتیم، همه آنها از سوی استکبار برنامه‌ریزی شده بود، اما امروز در ۴۴ سالگی انقلاب به دنیا اعلام می‌کنیم، ایران اسلامی با حضور مقام معظم رهبری فتنه‌های معاندین را یکی پس از دیگری خنثی خواهد کرد.

وی با اشاره به ایران‌هراسی دشمنان انقلاب اسلامی، گفت: جنگ ما با استکبار جهانی جنگ معنوی و اعتقادی است، آنها می‌خواهند اعتقادات ملت ما را نشانه بگیرند.

وی افزود: فتنه اخیر تیری به سوی اعتقادات و معنویات مردم بابصیرت ایران اسلامی بود، دشمنان سعی می‌کردند، با موضوع حجاب و عفاف آتش فتنه را در کشور شعله‌ور کرده و ایران را از درون تضعیف کنند.

حجت‌الاسلام فیاضی اظهار کرد: ما امروز هر چه از عزت و عظمت داریم، از وجود شهدای پاک و گرانقدر است و باید وصایای آنها را سرلوحه و الگوی زندگی و برنامه‌های کشور قرار دهیم.

در پایان همایش توسط مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا از خانواده معظم شهید

هاشم نوروزی و

بهرام زین‌العابدین‌زاده تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha