توزیع ۳۰ هزار دستگاه چادر در بین زلزله‌زدگان خوی
کد خبر: 4119510
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷

توزیع ۳۰ هزار دستگاه چادر در بین زلزله‌زدگان خوی

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون بیش از ۳۰ هزار دستگاه چادر در بین زلزله‌زدگان خوی توزیع شده و ۷۰ کمپ و اردوگاه اسکان اضطراری با تجهیز همه امکانات ایجاد شده است.

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان‌غربی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان اظهار کرد: تاکنون بیش از ۳۰ هزار دستگاه چادر در بین زلزله‌زدگان خوی توزیع شده و ۷۰ کمپ و اردوگاه اسکان اضطراری با تجهیز همه امکانات ایجاد شده است.

وی افزود: توزیع مواد غذایی به صورت مداوم انجام‌ می‌شود، در اسکان اضطراری، تمامی نهادهای حمایتی، نظامی، انتظامی، بسیج و نیروهای جهادی حضوری فعال دارند.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: کمک‌های مردمی بسیار پررنگ بوده و از مردمی که به صورت خودجوش به میدان آمده‌اند قدردانی می‌کنم.

وی تصریح کرد: مشکلی از بابت تامین سوخت در منطقه وجود ندارد، بنیاد مسکن ارزیابی واحدهای آسیب دیده را انجام داده و جمع‌بندی‌های لازم انجام گرفته است و با اخذ مصوبه در هیئت دولت و تامین اعتبار، روند بازسازی با سرعت آغاز می‌شود.

معتمدیان گفت: به منظور ارائه خدمات به صورت متمرکز، اردوگاه های اسکان اضطراری به ۱۰۰ اردوگاه افزایش می‌یابد، علیرغم اقدامات قابل توجه برای خدمت به مردم، رسانه‌های معاند با سیاه‌نمایی، خدمات انجام شده را زیر سوال می‌برند.

وی اضافه کرد: مرکز بزرگ پدافند غیرعامل چند منظوره در  خوی ایجاد می‌شود مرکز پایش گسل و زلزله‌نگاری به‌صورت مستقل در شهرستان خوی ایجاد می‌شود.

انتهای پیام
captcha