قدردانی از خانواده معظم شهدا جلوه‌ای از روحیه انقلابی است
کد خبر: 4119524
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۶

قدردانی از خانواده معظم شهدا جلوه‌ای از روحیه انقلابی است

امام‌جمعه نقده گفت: قدردانی از خانواده معظم شهدا جلوه بارزی از روحیه انقلابی و انقلابی‌گری است، پس باید این روحیه را حفظ و تقویت کنیم.

قدردانی از خانواده معظم شهدا جلوه‌ای از روحیه انقلابی استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حسین فصیح‌نیا، امام‌جمعه نقده، روز گذشته 14 بهمن ماه در جشن بزرگ انقلاب که در مصلی این شهرستان برگزار شد، گفت: قدردانی از خانواده شهدا و همراهی با آنها نشان می‌دهد، روحیه انقلابی و انقلابی‌گری همچنان در بین ملت ما زنده است، پس باید برای حفظ و تقویت این روحیه اهتمام بورزیم.

وی گفت: شهدا و خانواده آنها حق زیادی بر گردن ما دارند، به طوری که هدف ما زنده نگهداشتن آرمان اسلام و پایمال نکردن خون شهداست.

امام‌جمعه نقده ادامه داد: دراین زمان سخت که دشمن با انواع حربه ها کمر همت به مقابله با اسلام بسته است، باید بیدار بود،تا آخر ایستاد و همان راه و روشی که شهدا به ما نشان دادند، یعنی مقاومت و ایستادگی را دنبال کرد.

‌وی اظهارکرد: اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود، اکنون این آرامش را نداشتیم و باید ملت ما قدرشناس شهدا و خانواده گرامی‌شان باشند.

حجت‌الاسلام فصیح‌نیا با بیان اینکه، انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده است و اکنون خانواده شهیدان سرمایه‌های انقلاب هستند، اضافه کرد: حضور در کنار خانواده شهدا توفیق الهی برای مسئولان و خدمتگزاران نظام است و امروز آرامش حاکم بر جامعه را مدیون قطره قطره‌‌های خون شهدا هستیم

انتهای پیام
captcha