مقابل تحریف حقایق انقلاب با قدرت می‌ایستیم
کد خبر: 4119570
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

مقابل تحریف حقایق انقلاب با قدرت می‌ایستیم

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: مقابل تحریف حقایق انقلاب با قدرت می‌ایستیم، که راه این ایستادگی به طورقطع جهاد تبیین است.

مقابل تحریف حقایق انقلاب با قدرت می‌ایستیمبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار منوچهر مودبی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب امروز 15 بهمن در جشن بزرگ چهل و چهار سالگی انقلاب اسلامی که در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب برگزار شد، گفت: مقابل تحریف و وارونه جلوه دادن حقایق انقلاب اسلامی با قدرت خواهیم ایستاد، بنابراین همه باید بدانند تنها راه و مهم‌ترین مسیر در این زمینه جهاد تبیین است.

 وی ضمن اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در عمل ابهت غرب و شرق را درهم‌شکست و گفتمان جدیدی به دنیا معرفی کرد، ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی، نور امید را در دل مستضعفان دنیا تاباند.

مودبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مایه امید و شادی دوستان، مایه یاس و ناامیدی برای دشمنان و مستکبران عالم شده است، اضافه کرد: پس این بزرگترین افتخار برای ماست، چون در دنیایی که نظام سرمایه‌داری می‌خواهد حرف اول را بزند، ما از مستضعفین عالم دفاع می‌کنیم.

مودبی در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال تحریف و کتمان دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: باید در ایام و مناسبت‌های مختلف سال به ویژه دهه فجر نسبت به جهاد تبیین توجه و اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم، تا این توطئه را در نطفه خنثی کنیم.

انتهای پیام
captcha