امیدآفرینی مهم‌ترین رسالت مسئولان در برهه کنونی است
کد خبر: 4119624
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶

امیدآفرینی مهم‌ترین رسالت مسئولان در برهه کنونی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: امیدآفرینی در برهه حساس کنونی وظیفه‌ای است که بر دوش همه قرار دارد و مسئولان هم در این ارتباط رسالت خطیری دارند.

امیدآفرینی مهم‌ترین رسالت مسئولان در برهه کنونی استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار حسین‌ فرج‌زاده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب، امروز 15 بهمن در جشن بزرگ پیروزی انقلاب، گفت: امیدآفرینی، تبیین دستاوردها، نقاط قوت و موفقیت‌ها مهم‌ترین رسالت ما در برهه حساس کنونی است.

وی با بیان اینکه، ۱۸۰برنامه به مناسبت دهه فجر توسط ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اجرا می‌شود، ادامه داد: این برنامه‌ها در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج میاندوآب توسط مردم برگزار می‌شود.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه شعار محوری دهه مبارک فجر امسال «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» است، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی، ابهت دروغین آمریکا و استکبار جهانی را درهم شکست و امروز به برکت تدابیر رهبری، کشتی انقلاب با صلابت و قدرت به راه خود ادامه می‌دهد.

فرج‌زاده با تاکید بر امیدآفرینی در جامعه، تصریح کرد: دشمن روی ناامیدی مردم از نظام و انقلاب برنامه‌ریزی می‌کند و دراین‌راستا رسانه‌ها باید خدمات و کارکردهای انقلاب و نظام را تبیین کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: نواختن زنگ انقلاب، رژه موتوری و خودرویی همزمان با سالروز ورود حضرت امام راحل(ره) به کشور، ویزیت رایگان و خدمات درمانی در درمانگاه شهدا و مناطق محروم، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی، برگزاری مسابقات ورزشی و دیدار با خانواده معظم شهدا و … از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای پیام
captcha