سردار سلامی با زلزله‌زدگان خوی چهره‌به چهره دیدار کرد
کد خبر: 4119628
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵

سردار سلامی با زلزله‌زدگان خوی چهره‌به چهره دیدار کرد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با زلزله‌زدگان در خوی چهره‌به‌چهره دیدار و با آنها گفت‌وگو کرد، تا از نزدیک در جریان کمبودها و مشکلات قرار گیرد.

سردار سلامی با زلزله‌زدگان خوی چهره‌به چهره دیدار کردبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز 15 بهمن ضمن حضور در کمپ اسکان اضطراری زلزله‌زدگان شهرک ولیعصر خوی، بر لزوم به‌کار بستن همه امکانات برای رفع مشکلات مردم تاکید کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه با تمام امکانات در کنار مردم خوی هستیم، ادامه داد: عملیات مردم‌یاری سپاه تا رفع مشکلات و برقراری آرامش ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: هر قدمی برای مردم خوی برمی‌داریم، بدون‎تردید وظیفه‌مان بوده است، بنابراین در هر نقطه از ایران اسلامی مشکلی به وجود آید، خودمان را به خدمت‌رسانی مکلف می‌کنیم.

سردار سلامی برای بررسی میزان خسارت و نحوه امدادرسانی نیروهای سپاه به مردم زلزله‌زده راهی اردوگاه زلزله زدگان شده است، ضمن گفت‌وگوی چهره‌به‌چهره با مردم به نیروهای قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) مستقر در منطقه دستورات لازم برای اسکان، تغذیه و درمان صادر کرد.

انتهای پیام
captcha