امامین انقلاب از مکتب حضرت علی(ع) درس ایستادگی آموختند
کد خبر: 4119646
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵

امامین انقلاب از مکتب حضرت علی(ع) درس ایستادگی آموختند

یک استاد حوزه‌علمیه نقده گفت: امامین انقلاب از مکتب حضرت علی(ع) درس ایستادگی، استقامت و پایداری مقابل دشمن را فرا گرفتند، پس ما باید دنباله‌رو آنها شویم.

امامین انقلاب از مکتب حضرت علی(ع) درس ایستادگی آموختندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام علی نصیری یک استاد حوزه‌علمیه نقده، امروز 15 بهمن در جشن میلاد حضرت علی(ع) که در حسینیه سپاه نقده با حضور اقشار مختلف برگزار شد، گفت: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از مکتب امام علی(ع) درس ایستادگی، مقاومت و پایداری مقابل دشمنان اسلام و قرآن را فرا گرفتند و راه ایشان را ادامه دادند، بنابراین ما نیز باید در این راه گام برداریم.

وی مهم‌ترین نیاز فعلی کشورمان را وحدت و همدلی دانست و گفت: گرچه کشورمان با مشکلات و کمبودهای زیادی روبه‌رو است، اما آنچه بیش از هرچیزی مهم است، وحدت و همدلی و تقویت آن است، که این مهم در سایه ولایت دست‌یافتنی است.

این استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: وحدت‌کلمه همان موضوع مهمی است، که مولای متقیان امام‌علی(ع) در دوران عمر بابرکت خود تلاش کردند، به مسلمین بیاموزند..

وی با بیان اینکه امام‌خمینی و رهبر معظم انقلاب از مکتب مولای متقیان درس استقامت و استکبارستیزی آموختند و توانستند امت اسلامی را از چنگال دژخیمان نجات دهند، گفت: بنابراین باید در پشتیبانی از ولایت محکم باشیم، پشت سر او حرکت کنیم، تا طعم عزت و آزادگی را بچشیم.

 

انتهای پیام
captcha