بازتاب جهانی انقلاب بر کسی پوشیده نیست
کد خبر: 4119951
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵

بازتاب جهانی انقلاب بر کسی پوشیده نیست

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه در فرودگاه ارومیه گفت: بازتاب جهانی انقلاب اسلامی بر هیچ کس پوشیده نیست و همه صاحب‎‌نظران بر آن اذعان دارند.

بازتاب جهانی انقلاب بر کسی پوشیده نیستبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حسن‌ اکبرزاده، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه در فرودگاه ارومیه امروز در جشن بزرگ انقلاب که با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد معراج فرودگاه ارومیه برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی به معنای واقعی کلمه از بازتاب جهانی برخوردار بود، به‌طوری‌که همه صاحب‌نظران و تحلیل‌گران بر این موضوع اذعان دارند و تاثیرگذاری انقلاب بر همه رویدادهای جهانی را می‌پذیرند.

وی ضمن اشاره به اینکه جهان در سال‌هایی که سپری شد، تحولات گسترده، وقایع متنوع، متضاد و متفاوتی را پشت‌سر گذاشته است، ادامه داد: هرکدام از این رویدادها گرچه از اهمیت زیادی برخوردار بودند، ولی پهنه محدودی را تحت‌تاثیر گذاشتند.

حجت‌الاسلام اکبرزاده اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران تنها رویداد تاریخی بود که همه جهان اعم از شرق و غرب را متاثر کرد، تا جایی که موجب خشنودی مستضعفان شده و عامل وحشت استکبار جهانی شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه در فرودگاه ارومیه اضافه کرد: بنابراین انقلابی با این عظمت و گستره وسیع یک امانت ارزشمند است، که به دست ما رسیده است، بنابراین باید از آن صیانت کنیم، تا به دست نسل‌های بعدی برسد.

وی فرا رسیدن دهه فجر را تبریک گفت و بر لزوم استفاده حداکثری از این ایام برای نهادینه‌سازی ارزش‌های انقلاب تاکید کرد و بیان داشت: برنامه‌های مبتکرانه و نو متناسب با نیاز و ذائقه نسل جوان باید طراحی سپس اجرا شود.

انتهای پیام
captcha