جشن انقلاب با حضور نخبگان شیعه و سنی در نقده برگزار شد
کد خبر: 4119956
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷

جشن انقلاب با حضور نخبگان شیعه و سنی در نقده برگزار شد

جشن پیروزی انقلاب اسلامی به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور نخبگان شیعه و سنی در مسجد عبدالله کمالی نقده برگزار شد.

جشن انقلاب با حضور نخبگان شیعه و سنی در نقده برگزار شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، جشن انقلاب با محوریت علما، نخبگان و متنفذین اهل تشیع و تسنن نقده در مسجد عبدالله کمالی برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسین فصیح‌نیا امام‌جمعه نقده، امروز 16 بهمن در جشن پیروزی انقلاب که با حضور نخبگان، متنفذین شیعه و سنی همچنین با شرکت مسئولان برگزار شد، گفت: ما انقلاب‌مان را با قدرت ایمان و توکل بر خدا و به رهبری امام به پیروزی رساندیم، از همان اول،  آمریکا از نظر امام، حقیر بود، ولی برای بسیاری از سیاست زده‌ها آمریکا بزرگ بود، بنابراین جرأت نداشتند، علیه این کشور و سیاست‌های اشتباه آن حرفی بزنند.

امام‌جمعه نقده افزود: آن زمان که امام خمینی(ره) فرمود، ما آمریکا را زیرپا می‌گذاریم، با اقتدار ایستادیم، به حول و قوه الهی همگان شاهد شدند، پیروزی نصیب‌مان شد؛ ما امروز شهرک‌های موشکی عظیمی داریم، می‌توانیم نه‌تنها آمریکا بلکه در دل رژیم صهیونیستی لرزه بیندازیم.

وی عنوان کرد: خداوند در آیات 118 تا 120 آل‌عمران 10 ویژگی از مستکبران را بیان می‌کند و سپس می‌فرماید «اگر اهل صبر و تقوا باشید، مستکبران و همه دنیا علیه شما باشند، نمی‌توانند هیچ کاری انجام دهند»، پس نباید از مستکبران و آمریکا ترسید و به فرموده امام خمینی(ره) باید آمریکا را زیر پا گذاشت.

سرهنگ سیدجاوید مرتضوی فرمانده سپاه نقده، در این مراسم، بیان داشت:

آمریکا و رژیم صهیونیستی و سایر دشمنان اسلام با یکدیگر هم‌پیمان شدند، گفتند بشاراسد باید از سوریه برود، اما رهبر حکیم انقلاب فرمود بشاراسد باید بماند، خود او هم باور کرده بود، اما حاج حسین همدانی، حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم شرایط را تغییر دادند.

وی ادامه داد: در مقابل همه دنیا، حرف رهبر ما به کرسی نشست، حاج قاسم پیروز شد، یعنی ملت ایران و فرهنگ امام خمینی(ره) به پیروزی رسید

انتهای پیام
captcha