دیدار استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد با خانواده شهیدان «خرسندیان و نظری»
کد خبر: 4120102
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵

دیدار استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد با خانواده شهیدان «خرسندیان و نظری»

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد به همراه مسئولان بنیاد شهید استان با خانواده شهیدان «خرسندیان و نظری» دیدار کردند.

دیدار مسئولان با خانواده شهیدان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 17 بهمن‌ماه در عیادت با پدر شهیدان خرسندیان و خانواده شهید حمید نظری در یاسوج، گفت: شهیدان موجب عزت و آبروی ایران هستند و باید تلاش کنیم تا مشکلات این قشر رفع شود.

وی افزود: شهدا با برافراشتن پرچم امام حسین(ع) و اطاعت از ولی فقیه زمان، جان خود را بار‌ها و بار‌ها در معرض شهادت قرار دادند و به آرزوی خود رسیدند.امنیت و استقلال امروز ما مرهون از خودگذشتگی خون پاک شهدا است.

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: پدران شهید و خانواده‌های شهدا دین خود را به عالی‌ترین درجه برای انقلاب و دین مبین پیامبر اکرم(ص) و امیرالمؤمنین(ع) ادا کرده‌اند و پدران شهدا الگوی پدران امروز در تربیت نسل جدید انقلابی با فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

همچنین، رضا پارسیان نژاد، مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه‌وبویراحمد نیز در این دیدار، با اشاره به اینکه اگر شجاعت‌ها، ایثار، ازخودگذشتگی و جان‌نثاری شهدا و رزمندگان اسلام نبود الان آرامش و آسایش در جامعه وجود نداشت، افزود: عملی کردن سیره شهدا انقلاب را بیمه کرده است و راه دستیابی آرمان‌ها و اهداف امام راحل و رهبر انقلاب اسلامی را تسهیل و تضمین کرده است.

وی گفت: دشمن با تبلیغات سوء، حقایق دین اسلام را پنهان و از هر ترفندی برای تضعیف روحیه مردم استفاده می‌کند، امروز دشمن با استفاده از جنگ نرم تبلیغات گسترده‌ای علیه جمهوری اسلامی تدارک دیده است، لازم است در این زمینه هوشیار باشیم و وارد میدان عمل شویم.

انتهای پیام
captcha