نخبگان برای بیان دستاوردهای نظام تلاش کنند
کد خبر: 4120222
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱

نخبگان برای بیان دستاوردهای نظام تلاش کنند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ گفت: نخبگان علمی تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به اقشار مختلف مردم را جزو سرفصل فعالیت‌های خود قرار دهند.

بهنخبگان برای بیان دستاوردهای نظام تلاش کنند گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، منصور یوسفی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ، امروز ۱۷بهمن ماه در نشست صمیمی با اعضای شورای دانش‌آموزی که در محل سالن جلسات فرمانداری شاهین‌دژ برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یادونام همه شهیدان به‌ویژه شهدای دانش‌آموز، گفت: نخبگان در واقع جانشینان شهیدانی همچون شهید فهمیده هستند، که امام خمینی(ره) در خصوص مقام آن شهید، فرمودند: «رهبر من آن کودک ۱۳ساله‌ای است، که نارنجک به خود می‌بندد و به مصاف دشمن می‌رود».

وی از دانش‌آموزان نخبه به عنوان سرمایه‌های کشور نام برد و اظهار داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امکانات آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی فراهم است، که باید دانش آموزان از این فرصت‌ها به خوبی استفاده کنند.

یوسفی با بیان اینکه نهال انقلاب به برکت خون شهدای این مرزوبوم امروز به درخت تناوری تبدیل شده است‌، تاکید کرد‌: اکنون در چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نقش اثرگذار و اساسی جوانان و نخبگان در بخش‌های مختلف علمی و فرهنگی به وضوح مشهود است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان نخبه آینده‌سازان واقعی ایران اسلامی هستند، پس نباید دچار غفلت و سستی شوند، اظهار داشت: دانش‌آموزان باید خود را برای کارهای بزرگ و آینده درخشان ایران اسلامی آماده کنند.

یوسفی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت حفظ روحیه استکبارستیزی، تصریح کرد: مبارزه و مقابله با جریان‌های استکباری و مستکبرین عالم در ذات ملت بزرگ ایران است، به‌طورقطع این جهت‌گیری‌ها، روحیه مبارزه و مقاومت در ملت بصیر و قهرمان ایران اسلامی ریشه عمیقی دارد.

انتهای پیام
captcha