والدین شهدا سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی هستند
کد خبر: 4120354
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱

والدین شهدا سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: والدین شهدا سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی هستند و نشستن پای سخنان این عزیزان بصیرت‌افزاست.

داور نوری مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، داور نوری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، ۱۸ بهمن‌ماه، در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا در اردبیل ضمن تبریک دهه مبارک فجر به خانواده‌های معظم شهدا، از صبر و پایداری آنان تجلیل و اظهار کرد: دیدار با خانوادۀ شهدا امری عبادی و معنوی است و وظیفۀ ماست که ضمن دیدار با این عزیزان، در جهت رفع مشکلات این قشر شریف گام برداریم.

نوری افزود: والدین شهدا سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی هستند و نشستن پای سخنان این عزیزان بصیرت‌افزاست؛ زیرا نهایت ایمان و اعتقاد به نظام اسلامی در وجود این عزیزان نهادینه شده و درس ولایت‌پذیری را باید از خانواده‌های شهدا و ایثارگران آموخت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با اشاره به کسب رتبه برتر بنیاد استان در اجرای برنامه عملیاتی، این موضوع را نشان‌دهندۀ تلاش بی‌وقفه همکاران بنیاد استان در زمینۀ رفع مشکلات جامعه معظم ایثارگری دانست و تأکید کرد: کسب رتبه برتر در برنامه عملیاتی قدمی کوچک در مسیر رسیدگی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران است و امیدواریم با تلاش همکاران، شاهد رفع بیش از پیش مشکلات این قشر معزز باشیم.

گفتنی است؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با اهدای تابلوفرش مزیّن به تصویر شهدا، از خانواده‌های معظم شهدا تجلیل کرد.

انتهای پیام
captcha