یادواره شهدای بخش آواجیق در چالدران برگزار شد
کد خبر: 4120395
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵

یادواره شهدای بخش آواجیق در چالدران برگزار شد

یادواره شهدای بخش آواجیق چالدران با حضور علما و روحانیون، مسئولان و خانواده شهدا و جانبازان، ایثارگران در مسجد روستای عرب‌دیزج برگزار شد.

یادواره شهدای بخش آواجیق در چالدران برگزار شدبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدعلی‌اکبر حیدرزاده، کارشناس مذهبی، امروز 18 بهمن در یادواره شهدای بخش آواجیق چالدران که در مسجد روستای عرب‌دیزج این شهرستان برگزار شد، گفت: شهدا و خانواده بزرگوارشان سرمایه بزرگی برای ملت ایران هستند، که نباید یاد و خاطره آنها را فراموش کنیم.

وی با اشاره به اینکه تهاجم فرهنگی امروز خطرناک‌تر از تهاجم نظامی است، افزود: امروز دشمنان به دنبال آن هستند، که مردم را نسبت به ارزش‌های اسلامی و انقلابی بی‌تفاوت کنند، دراین‌راستا برای مقابله با توطئه و سناریوهای دشمنان به جهاد تبیین نیاز است.

حیدرزاده با اشاره به اینکه امروز قدرت بزرگی به نام دین اسلام با سرعت در حال گسترش است، افزود: دین اسلام هیمنه دشمنان به ویژه استکبار جهانی را درهم شکسته است.

وی با بیان اینکه در چهل و چهارمین سال از بهار پیروزی انقلاب باید دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای اقشار مختلف مردم به درستی تبیین کنیم، اضافه کرد: در این صورت می‌توان نسل‌های جدید را با انقلاب همراه و همدل کرد.

انتهای پیام
captcha