تحصیل بیش از 4000 دانشجو در دانشگاه فرهنگیان آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4120572
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵

تحصیل بیش از 4000 دانشجو در دانشگاه فرهنگیان آذربایجان‌غربی

مدیر پردیس‌های استانی دانشگاه فرهنگیان آذربایجان‌غربی گفت: در چهار مرکز دانشگاه فرهنگیان استان واقع در شهرستان‌های خوی و ارومیه در مجموع چهار هزار و 522 دانشجو تحصیل می‌کنند.

مصطفی سلیمانی اصل، مدیر پردیس‌های استانی دانشگاه فرهنگیان آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، مصطفی سلیمانی اصل، مدیر پردیس‌های استانی دانشگاه فرهنگیان آذربایجان‌غربی 18 بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان آذربایجان‌غربی از سال 1391 شروع به کار کرده و دو مرکز در ارومیه و دو مرکز در خوی و سلماس در 11 رشته کارشناسی و دو رشته کارشناسی ارشد فعالیت می‌کند و در چهار مرکز استان در مجموع چهار هزار و 522 دانشجو تحصیل می‌کنند که امیدواریم با ارائه هر چه بهتر آموزش‌ها دبیرانی شایسته نظام مقدس اسلامی تقدیم جامعه کنیم.

وی افزود: دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه حاکمیتی است و در آزمون استخدامی آموزش و پرورش امسال هزار و 200 نفر وارد دانشگاه فرهنگیان استان شده و در مهر ماه سال جاری 820 نفر از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان در آموزش و پرورش مشغول شدند تا به انجام وظیفه بپردازند.

سلیمانی اصل بیان کرد: کمبود تخت و فضای خوابگاهی، دو برابر شدن تعداد دانشجویان و کمبود نیروی انسانی از مشکلات دانشگاه‌های فرهنگیان استان است و به همین دلیل چند پروژه برای جذب نیروی انسانی و هیئت علمی از دانشگاه پیام نور، افزایش تخت‌های خوابگاهی و ساخت خوابگاه جدید در دست اقدام داریم.

وی ادامه داد: در زلزله اخیر خوی خوابگاه واحد خوی به طور جدی دچار آسیب شده که با پیگیری‌های انجام شده در روزهای آتی نحوه برگزاری کلاس‌ها این واحد مشخص خواهد شد و دانشجویان نیز به خانه‌های خود فرستاده شدند و این خوابگاه نیاز به توجه ویژه دارد.

انتهای پیام
captcha