تبیین دستاوردهای انقلاب به دهه فجر منحصر نشود
کد خبر: 4120764
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

تبیین دستاوردهای انقلاب به دهه فجر منحصر نشود

امام‌جمعه میاندوآب گفت: تبیین دستاوردهای مختلف انقلاب اسلامی در زمینه‌های متعدد اعم از علمی، صنعتی، دفاعی و ... به دهه مبارک فجر منحصر نشود.

تبیین دستاوردهای انقلاب به دهه فجر منحصر نشودبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام‌جمعه میاندوآب، امروز 19 بهمن در همایش نکوداشت دهه فجر که در میاندوآب برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها اعم از علمی، صنعتی و دفاعی دستاوردهای مختلفی داشته است، که تبیین آن در برهه کنونی ضروری است، ولی نباید به دهه فجر منحصر شود.

وی فرا رسیدن دهه مبارک فجر را تبریک گفت و افزود: این ایام بهترین فرصت برای روشنگری، آگاه‌سازی و بصیرت‌افزایی است، بنابراین باید از این فرصتی که پیش آمده است، حداکثر استفاده را به عمل آوریم.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه، وحدت و همدلی یکی از مهم‌ترین ارمغان‌های انقلاب اسلامی در همه این سال‌ها بوده است، ادامه داد: در هر گوشه‌ای از کشورمان مشکلی بروز پیدا می‌کند، آحاد مردم به کمک‌رسانی می‌شتابند، که نمونه آن را در زلزله اخیر خوی شاهد بودیم.

وی ادامه داد: با همین روحیه هم‌دلی و اتحاد باید در مقابل دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بایستیم، تا نتوانند علیه ملت ما توطئه‌چینی کنند.

انتهای پیام
captcha