نسل جدید برای نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت پیشگام هستند
کد خبر: 4129152
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴

نسل جدید برای نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت پیشگام هستند

جانشین فرمانده سپاه نقده گفت: دشمنان در تلاش هستند تا بین نسل جدید و نسل انقلاب شکاف ایجاد شود، اما جوانان ضمن پایبندی به ارزش‌‌های انقلاب اسلامی، برای نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت پیشگام هستند.

نسل جدید برای نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت پیشگام هستندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، بهروز قاسمی، جانشین فرمانده سپاه نقده، امروز 28 اسفند، در آیین بدرقه کاروان‌های راهیان نور، گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر ترفندی را به کار می‌بندند، تا بین نسل جدید و نسل انقلاب شکاف ایجاد شود، حال آنکه جوانان ما ضمن اینکه به ارزش‌های انقلاب اسلامی پایبند می‌باشند، برای نهادینه‌‌سازی فرهنگ ایثاروشهادت بیش از هر زمان دیگری پیشگام هستند.

وی اردوهای زیارتی و معرفتی راهیان نور را یک فرصت مغتنم برای حفظ فرهنگ ایثار و شهادت، پاسداشت آرمان‌های شهدا، تجدیدمیثاق با اندیشه‌های امامین انقلاب دانست.

قاسمی خاطرنشان کرد: جوانان با قرار گرفتن در کنار پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند تا از آنها مشق فداکاری، شجاعت و دلاوری فرابگیرند.

جانشین فرمانده سپاه نقده ضمن اینکه اردوی راهیان نور را یک ابتکار سنجیده و ارزشمند برای حفظ ارزش‌های انقلاب دانست، گفت: این باورها باید سینه به سینه منتقل شده و برای همیشه در کشور پهناور ایران اسلامی ماندگار شود.

انتهای پیام
captcha