تحقق شعار سال در سایه هم‌افزایی امکان‌پذیر است
کد خبر: 4129431
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸

تحقق شعار سال در سایه هم‌افزایی امکان‌پذیر است

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس، دولت و سایر نهادها باید دست‌به‌دست یکدیگر دهند تا منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه مهار تورم عملیاتی شود که این مهم فقط در سایه هم‌افزایی امکان‌پذیر است.

بسترهای لازم برای «مهار تورم» فراهم شودمهدی عیسی‌زاده، نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، گفت: مجلس، دولت و سایر نهادها باید دست‌به‌دست یکدیگر دهند، تا منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه مهار تورم عملیاتی شده و جامه عمل بپوشد، که این مهم فقط در سایه هم‌افزایی امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به اینکه مجلس با بهره‌گیری از کمیسیون‌های تخصصی با تمام ظرفیت خود برای کمک به دولت آماده است، ادامه داد: برای تحقق شعار سال، مهار تورم، رشد تولید و در یک کلام رونق اقتصادی باید در همه ارکان نظام هم‌افزایی شکل گیرد.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، هرکسی که در مجلس و دولت در حال خدمت است، باید خود را به عنوان سرباز ولایت بداند، گفت: اگر چنین دیدگاهی داشته باشیم، به‌طور قطع با همه توان برای تحقق یافتن شعار سال وارد عرصه اقدام و عمل می‌شویم.

عیسی‌زاده خاطرنشان کرد: مجلس در راستای کنترل تورم ارائه کالابرگ را به دولت پیشنهاد داد که طبق بررسی‌هایی که توسط دولت و مجلس به ویژه مرکز پژوهش‌های مجلس صورت گرفت، این اقدام در کنترل تورم تأثیرگذار بود.

وی با بیان اینکه به واسطه اجرای این طرح، امکانی فراهم می‌‌شود، دهک‌های پایین جامعه قادر شوند، نیازمندی‌های اولیه خود را برطرف کنند، گفت: بنابراین لازم است، اقدامات و طرح‌های کاربردی دیگری اجرا شود، تا رنگین‌تر شدن سفره مردم و تامین مایحتاج آنها را شاهد شویم.

عیسی‌زاده با بیان اینکه طرح پیشنهادی در مورد کالابرگ در سال گذشته اجرا نشد که امیدوار هستیم امسال به مرحله اجرا برسد، گفت: اجرای موفق هر طرحی در گروی همراهی مردم است.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی به «رشد تولید» در شعار سال و بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در سخنرانی‌شان، به بخش خصوصی توجه ویژه داشتند و آن را برجسته کردند، پس در این زمینه نیز باید اقدام مؤثر و عملیاتی داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha