اجرای طرح «مهرواره همدل» در خوی
کد خبر: 4129439
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

اجرای طرح «مهرواره همدل» در خوی

رئیس تبلیغات اسلامی خوی با اشاره به اجرای طرح «مهرواره همدل» از نیمه شعبان تا عید غدیرخم، گفت: برای شرکت در این طرح علاقه‌مندان «لبیک» را به شماره 500096500 پیامک کنند.

رمضان بهترین فرصت برای تکامل نفس استحجت‌الاسلام محسن مسلمی، رئیس تبلیغات اسلامی خوی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، گفت: ماه مبارک رمضان یکی از بهترین فرصت‌ها برای خودسازی و اهتمام در زمینه تکامل نفس به شمار می‌رود، پس نباید در این ارتباط غفلت ورزید و با سستی، کاهلی و بی‌توجهی این فرصت را از دست داد.
وی مراد ازخودسازی را تلاش جدی برای مبارزه با نفس،  مهارکردن قوای نفسانی، تحت سیطره عقل و شرع قرار دادن آن عنوان کرد، گفت: هر گونه اقدامی در این زمینه انجام می‌گیرد، طبق روایات به عنوان جهادبانفس و جهاداکبر شناخته می‌شود.

مسلمی ضمن ابرازخشنودی از اینکه، در ماه مبارک رمضان خدای سبحان برای همگان دعوت‌نامه فرستاده است، ادامه داد: امید است، همه بتوانیم این دعوت را لبیک بگوییم، از لوازم و امکانات موجود برای ارتقای معنوی خود حداکثر استفاده را کنیم.

رئیس تبلیغات اسلامی خوی با اشاره به برگزاری طرح مهرواره محله همدل در خوی، گفت: در این طرح مساجد نقش مهمی دارند، و در این اماکن مقدس یک عملیات میدانی برای گره‌گشایی، حل مسئله، رفع مشکلات مردم و ایجاد امید در بین آحاد مردم و محله‌ها انجام می‌شود.

وی اجرای طرح «مهرواره همدل» از نیمه شعبان تا عید غدیرخم را مورداشاره قرار داد و گفت: برای شرکت در این طرح علاقه‌مندان «لبیک» را به شماره 500096500 پیامک کنند.

وی برگزاری مراسم‌های لیالی‌قدر 19، 21 و 23 ایام ضربت خوردن و شهادت حضرت علی(ع)، برگزاری ویژه‌برنامه میلاد امام حسن مجتبی(ع) در قالب کاروان شادی، برپایی آیین جزءخوانی قرآن کریم ویژه خواهران، اقامه نماز جماعت یومیه در امامزاده سید بهلول، برپایی افطاری ساده و ... همزمان با ماه مبارک رمضان را یادآور شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی به اعزام گروه جهادی از تهران مشتمل بر 60 نفر اشاره کرد و گفت: این جوانان به صورت جهادی فعالیت‌های عمرانی و قرآنی در مناطق زلزله زده را آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha