تبعیت از ولایت‌ فقیه ملت را شکست‌ناپذیر می‌کند
کد خبر: 4129592
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹

تبعیت از ولایت‌ فقیه ملت را شکست‌ناپذیر می‌کند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه پیرانشهر گفت: تبعیت از ولایت‌ فقیه، ملت بزرگ ایران اسلامی را در مقابل انواع تهاجم اعم از فرهنگی، اقتصادی، نظامی و ... شکست‌ناپذیر می‌کند.

تبعیت از ولایت‌فقیه ملت را شکست‌ناپذیر می‌کندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام علی محمدنژاد، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه پیرانشهر، امروز، سوم فروردین‌ماه، در دیدار با خانواده شهید رسول رحمانی که به‌مناسبت فرا رسیدن سال جدید ترتیب یافت، گفت: تبعیت از ولایت‌ فقیه در همه زمینه‌ها باعث می‌شود، ملت بزرگ ایران اسلامی در مقابل انواع تهاجم که از سوی دشمن صورت می‌گیرد، اعم از فرهنگی، اقتصادی و نظامی، به معنای‌ واقعی‌ کلمه شکست‌ناپذیر شود.

وی یکی از ویژگی‌های فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس را معنویت و تلاش برای رشد روحی عنوان کرد، گفت: عبودیت و بندگی یکی از ویژگی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود.

محمدنژاد با بیان اینکه، نیروهای مسلح ما در سایه ولایت حرکت می‌کنند، به‌همین‌ دلیل توانسته‌اند روز به روز قوی‌تر شده، قدرت بازدارندگی‌شان‌ بیشتر شود، اظهار کرد: بنابراین لازم است، این رویه را ادامه دهیم.

این مسئول ضمن اشاره به اینکه، ویژگی‌های برجسته مالک‌اشتر موجب آن شد، همیشه سرمشق و الگو برای فرماندهان ما قرار گیرد، گفت: ایشان همواره سبب ترس و اضطراب برای دشمنان می‌شدند.

انتهای پیام
captcha