پرداخت عوارض پل میانگذر دریاچه ارومیه سیستمی می‌شود
کد خبر: 4136095
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹

پرداخت عوارض پل میانگذر دریاچه ارومیه سیستمی می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده پرداخت عوارضی پل میانگذر دریاچه ارومیه سیستمی می‌شود  و با تحقق آن بار ترافیکی این مسیر در روزهای تعطیل به‌طور چشم گیری کاهش می‌یابد.

پل میانگذر دریاچه ارومیهبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، یاسر رهبردین، معاون هماهنگی‌امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی اظهار کرد: براساس هماهنگی‌های انجام شده پرداخت عوارضی پل میانگذر دریاچه ارومیه سیستمی می‌شود  و با تحقق آن بار ترافیکی این مسیر در روزهای تعطیل به‌طور چشم گیری کاهش می‌یابد.

وی در پاسخ به چرایی ترافیک چند کیلومتری روز گذشته در مسیر پل میانگذر دریاچه ارومیه، افزود: دلیل شکل‌گیری این ترافیک مربوط به حوزه استحفاظی آذربایجان‌ شرقی بود که بلافاصله هماهنگی‌های لازم جهت روان سازی انجام شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: طی هماهنگی صورت گرفته، فورا به تعداد نیروهای فعال در عوارضی پل میانگذر افزوده شد البته معتقدیم که این عوارضی در اسرع وقت باید سیستمی شود تا ترافیک این مسیر در روزهای تعطیل روان‌تر شود.

وی بیان اینکه عوامل دیگری نیز در ترافیک امروز پل میانگذر دریاچه ارومیه دخیل بود، ادامه داد: متاسفانه عجله برخی رانندگان در رسیدن به عوارضی و سبقت‌های غیر مجاز آنان سبب مسدود شدن بخشی از جاده شده بود که با هماهنگی انجام شده و حضور سریع پلیس راه این‌ مشکل نیز برطرف و ترافیک روان شد.

انتهای پیام
captcha