رشد علمی کشور حاصل حرکت جهادی معلمان است
کد خبر: 4138396
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳

رشد علمی کشور حاصل حرکت جهادی معلمان است

امام‌جمعه میاندوآب گفت: رشد علمی کشورمان در نتیجه حرکت جهادی و احساس مسئولیت جامعه بزرگ معلمان رقم خورده است.

رشد علمی کشور حاصل حرکت جهادی معلمان استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام‌جمعه میاندوآب، امروز 13 اردیبهشت در آیین بزرگداشت مقام معلم که در میاندوآب با حضور مسئولان برگزار شد، گفت: اگر امروز رشد علمی را در کشور شاهد هستیم، این موضوع مرهون احساس مسئولیت جامعه بزرگ معلمان و حرکت جهادی آنها می‌باشد، پس لازم است، این سری حرکت‌ها دوام پیدا کند.

وی با بیان اینکه، شهید مطهری به معنای واقعی کلمه معلم تراز انقلاب بود، ادامه داد: در برهه حساس کنونی معلم تراز انقلاب باید قدرت تبیین داشته، حقایق را بشناسد، برای دیگران نیز بیان کند، تا آگاهی و بصیرت مردم بیش از پیش تقویت شود.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی سبب رشد علمی ایران در تمام زمینه‌ها و عرصه ‌ها شده است، گفت: رتبه علمی ایران بعد از اینکه انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، بیش از پیش ارتقا پیدا کرد، تا جایی که اکنون شاهد هستیم، در بسیاری از رشته‌های علمی ایران اسلامی حرف اول را در منطقه و دنیا می‌زند؛ ولی پیش از انقلاب اسلامی این‌گونه نبود.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده ضمن ابراز خشنودی از اینکه، ایران اسلامی با وجود تحریم‌های سنگین در 44 سال گذشته روی ریل توسعه و پیشرفت قرار گرفت، افزود: جوانان این مرزوبوم با خلاقیت و پشتکار اتفاقات غیرممکن را به واقعیت تبدیل کردند.

امام‌جمعه میاندوآب با بیان اینکه وجود برخی مشکلات و دغدغه‌‌های معیشتی را در کشورمان نمی‌توانیم کتمان کنیم، اظهار کرد: اما تبیین دستاوردها و واقعیت‌های موجود، وظیفه همه دلسوزان نظام اسلامی است، پس لازم است، با الهام از استاد مطهری در این زمینه گام برداریم، تا خدعه‌های دشمن یکی پس از دیگری خنثی شود.

انتهای پیام
captcha