ملت ایران خرمشهرهای اقتصادی و فرهنگی را فتح می‌کنند
کد خبر: 4143395
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰

ملت ایران خرمشهرهای اقتصادی و فرهنگی را فتح می‌کنند

امام‌جمعه میاندوآب گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی به طور قطع در سایه توجه‌های حضرت ولی‌عصر(عج) و با تبعیت از رهبر معظم انقلاب خرمشهرهای اقتصادی و فرهنگی را فتح می‌کنند.

حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام‌جمعه میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده، امام جمعه میاندوآب روز گذشته سوم خرداد در همایش باشکوه بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر، که در مصلی میاندوآب برگزار شد، گفت: «ان تنصرالله ینصرکم» وعده الهی است، که در خرمشهر تحقق یافتن آن را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه، خداوند تبارک‌وتعالی یاری خویش را نصیب انسان‌های ولایت‌مدار و ایثارگر می‌کند، اضافه کرد: بنابراین به طور قطع با عنایت‌های حضرت ولیعصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری خرمشهرهای اقتصادی و فرهنگی را فتح خواهیم کرد.

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب مبنی بر «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، افزود: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس و به‌ویژه در عملیات بیت‌المقدس و فتح‌المبین امدادهای غیبی را به عینه دیدند و لمس کردند، سپس معنا و مفهوم فرمایش امام را متوجه شدند و به ما نیز انتقال دادند.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه، رزمندگان اسلام توانستند با عِده و عُده کم بر لشکریان دشمن مسلط شوند، اضافه کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند «خرمشهرها در پیش است» بنابراین باید خرمشهرهای اقتصادی و فرهنگی و غیره را هم فتح کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب سرهنگ پاسدار محمد پیری با بیان اینکه، فتح خرمشهر معادلات نظامی و سیاسی جهان را برهم زده است، گفت: صدام باهدف سرنگونی نظام جمهوری اسلامی و با پشتیبانی استکبار جهانی به کشور ما حمله کرد، ولی با مقاومت ملت ما روبه رو شد.

وی با بیان اینکه، رزمندگان اسلام در مقابل دشمن با توان خود ایستادگی کردند، اضافه کرد: در نهایت نصرت الهی نیز شامل حال سپاه اسلام شد و خرمشهر باقدرت و صلابت آزاد شده و به خاک وطن پیوست.

پیری با بیان اینکه فتح خرمشهر، تمام معادلات نظامی و سیاسی جهان را بر هم زد، تصریح کرد: آزادسازی خرمشهر علاوه بر اینکه معادلات نظامی و سیاسی جهان و منطقه را به هم زد، تأثیرگذاری ایران اسلامی در دنیا را روشن کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: «ان تنصرالله ینصرکم» و ما تحقق این وعده الهی است را در خرمشهر و در دوران دفاع مقدس به وضوح شاهد بودیم.

انتهای پیام
captcha