دهه کرامت فرصتی برای تبیین هویت دختر مسلمان است‌
کد خبر: 4143403
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱

دهه کرامت فرصتی برای تبیین هویت دختر مسلمان است‌

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دهه کرامت یک فرصت ارزشمند و حائز اهمیت برای تبیین مقوله‌های مختلف است، پس در این ایام می‌توان هویت دختر مسلمان را تبیین کرد.

رقیه موسویان، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، رقیه موسویان، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 4 خرداد در نشست بصیرتی با محوریت دهه کرامت و تاثیر آن بر رشد زن  مسلمان ایرانی که در ارومیه برگزار شد، گفت: دهه کرامت فرصت بی‌نظیری برای بهره‌گیری و معرفی جایگاه رفیع امامت و ولایت است و همچنین از این ایام می‌توان برای تبیین هویت دختر مسلمان به ویژه ایرانی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه این ایام با میلاد حضرت فاطمه‌معصومه(س) آغاز می‌شود، پس این روز بزرگ فرصت مناسبی برای تقدیر و تکریم از دختران عفیف این سرزمین است، ادامه داد: بنابراین ویژه برنامه‌های متنوعی در دهه کرامت برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای استان گفت: تقویت هویت دختر مسلمان ايرانی، ایجاد نشاط و امید در جامعه، تبیین نقش اجتماعی دختران و تشریح تاثیر آنها در مسیر تمدن‌سازی اهدافی است که از اجرای برنامه‌های دهه کرامت دنبال می‌شود.

وی برگزاری مراسم جشن با حضور مادران و دختران در شهرستان‌ها، دیدار با دختران شهدا به ویژه دختران شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت، اجرای رویداد «یک روز به یاد ماندنی» توسط گروه‌های جهادی خواهران، برگزاری اردوهای یک روزه مادر دختری برای دختران دهه هشتادی، راه‌اندازی غرفه‌های «یک حس خوب» در اماکن عمومی و اهدای گل به دختران همراه با پیام‌های زیبا را از جمله برنامه‌های تدارک یافته برای این ایام برشمرد.

موسویان اضافه کرد: برگزاری جشن‌های روز دختر و همخوانی سرود با شعار «چشم امید است به پویایی‌ات» به ویژه در روستاها و مناطق مرزنشین و مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست، اجرای برنامه‌های شاد در مهدهای قرآنی مساجد، معرفی، تجلیل و الگوسازی از دختران موفق، شاخص و رویدادساز در عرصه‌های مختلف برنامه‌های دیگری است، که برای این ایام تدارک دیده شده است.

انتهای پیام
captcha