100 گروه جهادی دانش‌آموزی در خوی فعال می‌شود
کد خبر: 4143434
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴

100 گروه جهادی دانش‌آموزی در خوی فعال می‌شود

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور گفت: درراستای بازسازی و بهسازی مدارس مناطق زلزله‌زده در خوی 100 گروه جهادی دانش‌آموزی به خوی اعزام شده و فعالیت خواهند کرد.

مجتبی باستانی، رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشورمجتبی باستانی، رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، گفت: با هدف بازسازی و شاداب‌سازی مدارس زلزله‌زده در خوی، 1 هزار نفر تا 1 هزار و 200 نفر در قالب 100 گروه جهادی دانش‌آموزی به مناطق زلزله‌زده اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه، رنگ‌آمیزی و شاداب‌سازی 20 مدرسه در قالب طرح شهید عجمیان در برنامه قرار دارد، اضافه کرد: امور عمرانی 100 مدرسه به عبارتی تعمیر و تجهیز آنها همچنین تسهیل ساخت 20 واحد مسکونی در برنامه قرار دارد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور ضمن اشاره به اینکه، از همه ظرفیت‌های موجود برای ترویج روحیه جهادی در بین دانش‌آموزان استفاده خواهد شد، گفت: نوجوانان با شرکت در این اردوهای جهادی روحیه کار جمعی، حرکت جهادی و فعالیت عام‌المنفعه را فرا می‌گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه، فتح خرمشهر دارای نکات ارزشمند و درس‌آموز زیادی است، ادامه داد: اگر همه آموخته‌‌ها و تجارب به دست‌آمده در دفاع مقدس به کار گرفته شود، در همه عرصه‌ها از جمله جبهه مبارزه با جنگ ترکیبی دشمن و جهاد سازندگی دست برتر را خواهیم داشت.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور با بیان اینکه مدرسه به ویژه اردوهای جهادی دانش‌آموزی بهترین بستر برای آشنا شدن نسل جدید کشورمان با مفاهیم انقلابی و اسلامی است، گفت: از این بستر برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب باید حداکثر استفاده را کنیم.

انتهای پیام
captcha