فتح خرمشهر حاصل مدیریت جهادی رزمندگان بود
کد خبر: 4143493
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸

فتح خرمشهر حاصل مدیریت جهادی رزمندگان بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه میاندوآب گفت: فتح خرمشهر حاصل و نتیجه مدیریت جهادی رزمندگان اسلام بود، بنابراین باید از آن الگوبرداری کنیم.

حجت‌الاسلام عسگر امامی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام عسگر امامی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه میاندوآب، امروز 4 خرداد در نشست بصیرتی اساتید و دانشجویان بسیجی که به مناسبت هفته ایثار، مقاومت و پیروزی در دانشگاه آزاد اسلامی میاندوآب برگزار شد، گفت: همه عملیات‌های غرورآفرین در هشت سال دفاع مقدس به ویژه فتح خرمشهر نشان داد، رزمندگان اسلام جبهه‌ را با روش جهادی مدیریت می‌کردند.

وی با با بیان اینکه، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امروز جنگ مدرن علیه کشور ما آغاز کرده‌اند، ادامه داد: بنابراین همان طور که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند، باید خرمشهر‌های دیگر را فتح کنیم.

امامی با بیان اینکه در گذشته مردم و مسئولین لباس رزم به تن کرده بودند، گفت: رزمندگان اسلام با چنگ و دندان خرمشهر را به ایران عزیز بازگرداندند و آن خاک پاک را به کشورمان ملحق کردند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه میاندوآب با بیان اینکه، امروز نیز باید لباس رزم به تن کنیم، چون همزمان با قوی‌تر شدن ما، دشمنی‌ها با مردم و انقلاب مدرن‌تر، پیچیده‌تر و گستاخانه‌تر شده است، ادامه داد: در چنین برهه‌ای به طور قطع وظیفه ما سنگین‌تر از سابق است.

حجت‌الاسلام امامی با بیان اینکه، رزمندگان اسلام در سایه همدلی، تبعیت از فرمان رهبر و مقتدای خود توانستند بزرگترین عملیات را در دوران دفاع مقدس برای آزادسازی خرمشهر انجام دهند و در نهایت پیروز میدان شوند، گفت: فتح خرمشهر به معنای واقعی کلمه نمونه بارزی از مدیریت جهادی محسوب می‌شود.

انتهای پیام
captcha