8 هزار نفر از بسیجیان آذربایجان غربی در آیین کوهنوردی شرکت کردند
کد خبر: 4143939
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
به مناسبت بزرگداشت هفته ایثار، مقاومت و پیروزی

8 هزار نفر از بسیجیان آذربایجان غربی در آیین کوهنوردی شرکت کردند

مدیر ورزش بسیج تربیت‌بدنی سپاه شهدای آذربایجان غربی از برگزاری آیین کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت هفته ایثار، مقاومت و پیروزی با حضور ۸  هزار بسیجی در استان خبر داد.

حسن ایمان‌فر مدیر ورزش بسیج تربیت‌بدنی سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حسن ایمان‌فر مدیر ورزش بسیج تربیت‌بدنی سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 6 خرداد در نشست بصیرتی با موضوع جهاد تبیین که در ارومیه برگزار شد، گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و بزرگداشت هفته ایثار، مقاومت و پیروزی، آیین کوهنوردی در سطح استان برگزار شد.
وی ادامه داد: روز جمعه پنجم خرداد ماه، 130 تیم کوهنوردی در 19 شهرستان توابع آذربایجان غربی در سطح حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج راس ساعت ۷ صبح به صورت همزمان اقدام به کوهپیمایی در ارتفاعات واقع در شهرستان‌های خود کردند.

ایمان‌فر افزود: تیم تخصصی کوهنوردی بسیج سپاه شهدای استان روز جمعه ۵ خرداد ماه در مراسمی با بدرقه مسئولین تربیت‌بدنی برای فتح قله دالامپر راس ساعت ۴ صبح حرکت کردند؛ قله دالامپر۳ هزار و 466 متر ارتفاع دارد و در مرز ایران و ترکیه واقع شده است.

ایمان‌‌فر هدف از برگزاری این همایش را زنده نگه داشتن یاد شهدا به ویژه شهدای عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر اعلام کرد، گفت: از هر فرصتی برای بصیرت‌افزایی باید استفاده شود.

وی افزود: این قبیل رویدادها یک فرصت مغتنم و ارزشمند برای تقویت مهارت‌های فردی و ارتقای بنیه جسمانی است، چراکه یک فرد انقلابی باید برای ایستادن مقابل دشمنان نظام و انقلاب از نظر فکری و جسمی آماده باشد..

انتهای پیام
captcha