گفتمان مقاومت در هشت سال دفاع مقدس پیروز شد
کد خبر: 4144247
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷

گفتمان مقاومت در هشت سال دفاع مقدس پیروز شد

امام‌جمعه ماکو گفت: گفتمان مقاومت در هشت سال دفاع مقدس توانست بر نظام سلطه پیروز شود و آن را عقب براند.

حجت‌الاسلام سیدمحمد هاشمی امام‌ جمعه ماکوبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمحمد هاشمی، امام‌ جمعه ماکو، امروز 7 خرداد، در یادواره شهدای ماکو، گفت: از جمله مهم‌ترین سنت‌های ذات اقدس الهی این است، که با تکیه کردن به ایمان و قدرت لایزال الهی، به خواسته‌های بزرگ خودمان دست پیدا کنیم، که در چنین شرایطی امدادهای غیبی نیز شامل حال ما می‌شود.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه، خداوند متعال امدادهای غیبی را به کمک رزمندگان فرستاد، تا اینکه در عملیات حساس و مهم به پیروزی و موفقیت دست پیدا کردیم، گفت: دفاع مقدس درواقع یادآور پیروزی فرهنگ، تفکر بسیجی و گفتمان مقاومت در مقابل نظام سلطه است.

امام‌جمعه ماکو با بیان اینکه، در فرهنگ قرآنی هر گاه یک ملت بر قدرت ایمان اتکا کند، در مقابل دشمن مقاومت کند، خداوند با امدادهای غیبی خود آن ملت را کمک کرده و به پیروزی می‌رساند، اضافه کرد: دفاع مقدس، فرصت ارزشمند برای نمایش خالصانه‌ترین، زیباترین مناجات‌ها و دعا‌های رزمندگان را پدید آورد.

وی با بیان اینکه، خداوند متعال به استغاثه‌های رزمندگان اسلام پاسخ داد و آنها را سربلند کرد، گفت: در کنار نماز و قرآن، دعا باعث می‌شد، یاد خدا در دل رزمندگان زنده نگاه داشته شود، به آنان قدرت روحی ببخشد و تحمل سختی‌ها را برای آنها آسان کند.

انتهای پیام
captcha