انس با اهل بیت(ع) یکی از برکات انقلاب است
کد خبر: 4144250
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴

انس با اهل بیت(ع) یکی از برکات انقلاب است

امام‌جمعه چهاربرج گفت: انس با اهل بیت، عصمت و طهارت(ع) یکی از مهم‌ترین برکات انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود، که به خاطر این موضوع باید افتخار کنیم.

حجت‌الاسلام اصغر جلالی، امام‌جمعه چهابرجبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام اصغر جلالی، امام‌جمعه چهاربرج، امروز 7 خرداد در همایشی که به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت به همت حوزه مقاومت بسیج حوزه حضرت زینب(س) سپاه این شهرستان برگزار شد، گفت: یکی از بزرگترین اقدامات و افتخارات جمهوری اسلامی ایران این است، که مردم نسبت به سیره همچنین ولادت‌ها و شهادت‌های ائمه معصومین(ع) توجه و دقت ویژه‌ای دارند.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه، یکی از این موقعیت‌های زمانی پر خیر و برکت، حد فاصل بین ولادت حضرت معصومه(س) تا ولادت امام رضا(ع) است، ادامه داد: خوشبختانه امروزه شاهد هستیم در هر مناسبتی مردم سعی می‌کنند سبک زندگی اولیای الهی را یادآوری کنند و برای تحقق این موضوع، برنامه‌های فرهنگی حتی عمرانی و خدمت‌رسانی در سطح کشور به نام اهل بیت(ع) برگزار می‌کنند که همه این‌ها همگی به برکت انقلاب اسلامی ایران در حال وقوع است.

نوبخت عباسیان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه چهاربرج در ادامه این مراسم، ضمن اشاره به اهمیت جهاد تبیین، مسئله حجاب و عفاف را یک ضرورت مهم و فرهنگی قلمداد کرد، گفت: حجاب سلامت فکری و روحی یکایک آحاد جامعه و افراد آن را تضمین می‌کند.

وی بر لزوم تلاش برای شناخت هر چه بیشتر اولیای الهی و چهره‌های برجسته صدر اسلام تأکید کرد و گفت: حضرت فاطمه(س) الگویی برای دختران ایران اسلامی است تا در مسیر تقویت ایمان و شایستگی گام‌های بلندی بردارند.

انتهای پیام
captcha