حمله صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین و شهادت یک جوان فلسطینی + فیلم
کد خبر: 4144344
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

حمله صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین و شهادت یک جوان فلسطینی + فیلم

بامداد روز دوشنبه و در جریان درگیری مسلحانه در پی هجوم نظامیان اشغالگر به اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری اشرف محمد الشیخ ابراهیم، جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها به شهادت رسید.

حمله صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین+ فیلم

به گزارش ایکنا به نقل از المیادین،  این جوان فلسطینی سحرگاه امروز، 8 خرداد به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شهر «جنین» واقع در شمال کرانه باختری به شهادت رسیده است.

وزارت بهداشت فلسطین اشاره کرد که پس از اصابت دو گلوله با مرمی انفجاری به شکم و سینه اشرف ابراهیم، او ساعاتی بعد به شهادت رسیده است.

 

 

اشرف محمد الشیخ ابراهیم، جوان فلسطینی

به گفته منابع رسانه‌ای و شاهدان عینی، نیروی بزرگی از اشغالگران صهیونیست به اردوگاه جنین هجوم بردند، اما رزمندگان سرایا القدس به مقابله با آنها پرداخته و این نیروها را به رگبار بستند.

در پی درگیری‌های شدید میان اشغالگران مهاجم و رزمندگان مقاومت فلسطین، نیروهای کمکی زیادی از سوی صهیونیست‌ها به این اردوگاه اعزام شد.

گردان جنین وابسته به سرایا القدس اعلام کرده است که رزمندگان این تیپ با تله‌های انفجاری و رگبار گلوله به مقابله با نظامیان صهیونیست پرداخته است.

ساعاتی پیش گروه‌های شهید فرمانده طارق عزالدین در سرایا القدس، گردان جنین مسئولیت خود را برای هدف قرار دادن شهرک «جانیر» در شمال جنین و شهرک «دوثان» در جنوب شهر اعلام کردند.

روز گذشته نیز گردان طولکرم از کشف یک نیروی ویژه اسرائیلی خبر داد که در ساعت 1 بامداد قصد نفوذ به اردوگاه در مجاورت محله المدارس را داشت.

رژیم صهیونیستی در چند ماه اخیر حملات گسترده‌ای را به اردوگاه جنین انجام داده است، بخش عمده این حملات به منظور ترور یا دستگیری رزمندگان مقاومت فلسطین صورت گرفته است.

مانور گسترده ارتش رژیم صهیونیستی

ارتش اشغالگر صهیونیستی رزمایش گسترده نظامی را از امروز دوشنبه آغاز می‌کند که به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت و تمامی اراضی اشغالی را در برمی‌گیرد.

ایتای بلومنتال خبرنگار نظامی کانال عبری «کان 11»، تصریح کرد: این مانورها شامل استفاده از نیروی هوایی، پیاده‌نظام و نیروی دریایی از شمال تا جنوب فلسطین اشغالی است. به گفته وی جنگنده‌های مختلف نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در این مانور شرکت خواهند داشت.

از سویی مسیر پروازهای غیرنظامی نیز به شکلی تغییریافته است که خللی در مانور نظامی ایجاد نکند و حریم هوایی به روی هواپیماهای کوچک نیز بسته‌ شده است.

ادعا می‌شود این مانورها برای آمادگی ارتش رژیم صهیونیستی در یک جنگ چندجانبه صورت گرفته است.

انتهای پیام
captcha