دشمن به دنبال مسدود کردن مسیر پیشرفت کشور است
کد خبر: 4144516
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴

دشمن به دنبال مسدود کردن مسیر پیشرفت کشور است

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دشمن همه امکانات خود را پای کار آورده است، تا مسیر پیشرفت کشورمان را مسدود کند.

طالب رحیمی، جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، طالب رحیمی، جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 8 خرداد در یادواره شهدای امنیت پایدار و شهید شاخص سال ۱۴۰۲ آذربایجان غربی که در مصلی امام خمینی(ره) سلماس برگزار شد، گفت: دشمنان نظام اسلامی همه امکانات خود را پای کار آورده‌اند، تا مسیر رشد، توسعه و پیشرفت کشورمان را تا جایی که می‌توانند مسدود کنند.

وی ضمن اشاره به فرا رسیدن شانزدهمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج علیرضا طالعی و همرزمانش، بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره این قهرمانان ملی تاکید کرد، گفت: امروزه مطالعه سیره شهدا برای همه لازم است.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه، در اسلام آمریکایی دیانت جدای از سیاست تعریف می‌شود، گفت: در اسلام ناب دیانت و سیاست دو روی یک سکه بوده و هرگز از همدیگر جدا نیستند.

رحیمی اضافه کرد: از طرف دیگر مبارزه و مقابله با مستکبران و دفاع از ستم‌دیدگان از جمله مواردی است، که توسط اولیای الهی بارها نسبت به آن توصیه اکید شده است، پس نباید از این مبحث غفلت کنیم..

 وی گفت: با تحقیق در سیره زندگی شهیدان می‌توانیم دریابیم، ایشان قبل از شهادت معنویت را در وجود خود تقویت کرده بودند و ضمن تلاش درراستای انجام صحیح وظایف محوله، پاداش الهی همچون مقام بسیار بالای شهادت را کسب کردند.

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: سرداران شهید حاج علیرضا طالعی و قربانعلی ابراهیمی و بسیجی شهید محمد شکری در چنین روزی همراه با تعدادی از همرزمان غیور خود در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کردند و در راه امنیت منطقه تا پای جان ایستادند تا امروز بتوانیم با قدرت و صلابت در مسیر پیشرفت و بالندگی انقلاب قدم برداریم.

انتهای پیام
captcha