انقلاب اسلامی ایران روحیه مضاعفی به مجاهدان فلسطینی بخشید
کد خبر: 1440321
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۸
نماینده جهاد اسلامی مردم فلسطین:

انقلاب اسلامی ایران روحیه مضاعفی به مجاهدان فلسطینی بخشید

گروه سیاسی: ابوشریف بابیان اینکه ایران و انقلاب اسلامی ایران الگویی خواهد بود برای مردمانی که زیر بند زورگویی ظالمان هستند، گفت: انقلاب ایران روحیه بسیار مضاعفی به مجاهدان فلسطینی عطا کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، ابوشریف، نماینده جهاد اسلامی مردم فلسطین در همایش «غزه پاره تن اسلام» که شب گذشته، 26 مرداد در تالار مهتاب کتابخانه مرکزی خوزستان برگزار شد، با بیان اینکه حضور در سرزمین مقاومت ایران اسلامی برای من یک افتخار به‌شمار می‌رود، گفت: از تاریخ خوزستان و دلاوری‌های این سرزمین به کلی اطلاع دارم، در زمان فتح خرمشهر در حالی که از سن و سال بسیار کمی برخوردار بودم، همپای رزمندگان ایرانی خوشحالی خود را در فلسطین ابراز می‌کردم.

وی گفت: تمام تاریخ این منطقه را در طول تاریخ به دقت مطالعه کرده‌ام و به کلی می‌دانم که در این سرزمین چه شیرهایی در حال زندگی کردن هستند.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد: ایران در جنگ تحمیلی که به عبارتی می‌توان آن را جنگ جهانی علیه ایران نام‌گذاری کرد هزینه استقلال خود را داد، استقلالی که با آن توانست خود را از بند فساد دوران قبل رها کند.

ابوشریف با بیان اینکه زمانی‌که رژیم صهیونیستی حکومت خود را در منطقه راه‌اندازی کرد فضایی برای خودنمایی دیگر کشورها قرار نداد، گفت: این رژیم اجازه هیچ‌گونه قدرت‌نمایی به هیچ یک از کشورهای منطقه نمی‌دهد و شعار آنها این است که همه کشورها باید از اسرائیل ضعیف‌تر باشند؛ اما ایران اسلامی همیشه برابر زورگویی این رژیم منفور ایستادگی کرده است.

وی گفت: پس از پایان یافتن جنگ تحمیلی علیه ایران، دشمنان ایران اسلامی جنگ جدیدی را علیه این کشور آغاز کرده‌اند و تاکنون که بیش از 35 سال از پیروزی شکوهمند این انقلاب می‌گذرد کل جهان با انواع گوناگون تحریم‌ها به جنگ با ایران آمده است.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه تبلیغات غرب علیه ایران در خارج از کشور به‌صورت گسترده در حال اجراست، گفت: این تبلیغات به صورتی است که اگر یک شخص از این منظر به ایران نگاهی بیاندازد با خود می‌گوید که آیا ایران کشوری اسلامی است؟

ابوشریف اظهار کرد: همه این جنگ‌ها را علیه ایران به راه انداختند چون ایران خواستار استقلال بود و نمی‌خواست زیر بند مادیگری و استثمار کشورهای زورگوی غرب قرار گیرد و تاکنون بسیار مقتدر برابر جهان ایستادگی کرده است، ایران و انقلاب اسلامی ایران الگویی خواهد بود برای مردمانی که زیر بند زورگویی ظالمان هستند، انقلاب اسلامی ایران روحیه بسیار مضاعفی به مجاهدان فلسطینی عطا می‌کند.

captcha