پرهیز از تجملات از اصول مهم ازدواج‌های موفق است
کد خبر: 1454160
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳
فرماندار بستک:

پرهیز از تجملات از اصول مهم ازدواج‌های موفق است

گروه اجتماعی: ‌ایزدی‌پور پرهیز از تجملات و تقویت بنیان دینی جوانان را از اصول مهم ازدواج‌های موفق عنوان کرد و افزود: الگو قرار دادن زندگی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) می‌تواند جوانان را در رسیدن به بهترین لحظات معنوی در زندگی زناشویی یاری کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قران(ایکنا) از هرمزگان، میرمرسل ایزدی‌پور، فرماندار بستک عصر دیروز، 4 مهر در جمع نمازگزاران با اشاره به فرارسیدن اول ذیحجه سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی‌(ع) و حضرت فاطمه زهرا‌(س) با تبریک این روز اظهار کرد: نامگذاری سالروز ازدواج حضرت علی‌(ع) و حضرت زهرا‌(س) به‌عنوان روز ازدواج ضمن این‌که الگوی مناسبی را در زمینه امر ازدواج ارائه می‌کند می‌تواند فرصت مناسبی برای جمع‌بندی آسیب‌ها و چالش‌های پیش‌روی جوانان در امر ازدواج باشد.
فرماندار شهرستان بستک بر احیای ازدواج‌های کم هزینه و سنتی به منظور ترویج فرهنگ ازدواج در جامعه تأکید کرد.
وی با بیان اینکه پیوندهای اجتماعی از مؤلفه‌های فراوانی تأثر می‌پذیرد، افزود: ازدواج و طلاق نیز تحت تأثیر مؤلفه‌های دینی، فرهنگی و اقتصادی است که برنامه‌ریزی برای آن با در‌نظر گرفتن همه جوانب امری ضروری است.
فرماندار شهرستان بستک پرهیز از تجملات و تقویت بنیان دینی جوانان را از اصول مهم ازدواج‌های موفق عنوان کرد و افزود: الگو قرار دادن زندگی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) می‌تواند جوانان را در رسیدن به بهترین لحظات معنوی در زندگی زناشویی یاری کند.
ایزدی‌پور با بیان اینکه گسترش فرهنگ ازدواج آسان در کاهش فساد اخلاقی و همچنین بی‌بند و باری مؤثر است، اظهار کرد: این مهم جز از راه فرهنگ‌سازی و آماده کردن زمینه‌های زندگی برای تأمین مایحتاج جوانان تحقق نمی‌یابد.
وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن، احیای ازدواج‌های کم‌هزینه و سنتی را به‌منظور ترویج فرهنگ ازدواج در جامعه خواستار شد.

captcha