برگزاری مسابقات والیبال «جام شهدای غواص» درتربت جام
کد خبر: 3351086
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۷
در دهه کرامت و هفته دولت؛

برگزاری مسابقات والیبال «جام شهدای غواص» درتربت جام

کانون خبرنگاران نبأ: مسابقات والیبال «جام شهدای غواص» با قهرمانی تیم سردار شهید محمد یاورپور در حوزه مقاومت بسیج قائم آل محمد(عج) روستای مؤمن‌آباد تربت جام به پایان رسید.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، ابراهیم سالاری، مسئول برگزاری مسابقات با گرامیداشت یاد و خاطره 175 شهید غواص و شهدای دولت به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر با اعلام این خبر گفت: رقابت‌ها والیبال با تأسی از سیره و منش شهدا به‌عنوان«جام شهدای غواص»در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان ونوجوانان آغاز و با معرفی تیم‌های برتر در هفته دولت به کار خود پایان داد.

سالاری افزود: این پیکارها با حضور 60 ورزشکار در قالب 7 تیم در دو گروه سه و چهار تیمی به‌صورت رالی 2 از 3 به مدت دو هفته به‌طول انجامید که روزانه بیش از150 علاقه‌مند از این رویداد ورزشی دیدن کردند.

وی تصریح کرد:در فینال تیم سردار شهید محمد یاورپور به ‌کاپیتانی«مهدی حاتمی» و بازیکنان؛ رضا مرغزاری، امیر هوشیار، رضا دلشاد، مهدی باوفا، محمد مرغزاری،حسین یاورپور،علی بالفروش باقضاوت  حمید خمسه، اسماعیل سالاری و حسن‌ سعیدی‌ در دو ست متوالی با نتایج 20-25 و 19-25 از صد تیم شهید حسین ماهی گذشت و برسکوی قهرمانی این دوره از مسابقات تکیه زد، تیم شهید احمد توانا نیز به مقام سومی بسنده کرد.

لازم به ذکر است، این رویداد ورزشی با همکاری حوزه مقاومت بسیج قائم آل محمد(عج)، پایگاه شهید حسین مجرد، شورای اسلامی، دهیاری و صندوق قرض‌الحسنه شهدای روستای مؤمن‌آباد تربت جام برگزارشد.

لازم به ذکر است، در پایان مسابقات با اهدای «جوایز» توسط مسئولان محلی از تیم‌های اول تا سوم و همچنین داوران رشته والیبال تجلیل شد.

مسابقات والیبال«جام شهدای غواص» در تربت جام

مسابقات والیبال«جام شهدای غواص» در تربت جام

فرزاد رشتی

captcha