برنامه میقات صالحان در ریگان برگزار می‌شود
کد خبر: 3453926
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۳

برنامه میقات صالحان در ریگان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: جانشین ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ریگان گفت: در هفته بسیج برنامه‌های متعددی در شهرستان ریگان برگزار می‌شود که در روز جمعه، ۲۹ آبان‌ماه برنامه میقات صالحان را در شهرستان برگزار می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، ید‌الله بلوچی، جانشین ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ریگان دیروز، 26 آبان‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته بسیج در ریگان گفت: بسیج میعادگاهی است، برای کبوتران سرخ دلی که دل‏‌هایشان برای پرواز در اوج می‏‌تپد و بسیجی همان کبوتر سرخ دل است.
وی افزود: در هفته بسیج برنامه‌های متعددی در شهرستان ریگان برگزار می‌شود که در روز جمعه، 29 آبان‌ماه برنامه میقات صالحان را در شهرستان برگزار می‌کنیم.
بلوچی از همایش بزرگ پیاده‌روی‌ و ریگ‌نوردی بسیجیان شهرستان ریگان در بلند‌ترین تپه‌های شنی ایران خبر داد و بیان کرد: این برنامه در صبح روز جمعه، 29 آبان‌ماه برگزار می‌شود.
جانشین ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ریگان تصریح کرد: طی هفته بسیج سه نشست بصیرتی در سه نقطه در سطح شهرستان ریگان برگزار می‌شود.
وی از افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج خبر داد و عنوان کرد: اردوی جهادی یک روزه کارکنان بسیجی در سطح شهرستان ریگان برگزار می‌شود.
بلوچی با اشاره به برگزاری همایش بزرگ زینبیون و مراسم خطبه‌خوانی حضرت زینب(س) در ریگان گفت: این مراسم با همکاری حوزه بانوان و کانون بسیج هنرمندان شهرستان برگزار می‌شود.
وی از نمایش اقتدار بزرگ بسیجیان روز پنجم آذر در شهرستان ریگان خبر داد و بیان کرد: با این اجتماع بزرگ نیروهای بسیجی صلابت خود را به نمایش می‌گذارند.

captcha