کیفی‌سازی فعالیت‌ هئیت‌های مذهبی در دستور کار قرار دارد
کد خبر: 3482719
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

کیفی‌سازی فعالیت‌ هئیت‌های مذهبی در دستور کار قرار دارد

گروه اجتماعی‌: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان گفت: ۱۰۰ نفر از اعضای هیئت‌های مذهبی زنجان در دوره آموزشی که در قم برگزار شده بود، شرکت کردند و در کنار آن کیفی‌سازی فعالیت‌ هئیت‌های مذهبی در دستور کار قرار دارد.

حجت‌الاسلام فیروزعلی خسروی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، اظهار کرد:‌ آموزش مولفه مهم برای توسعه در هر جامعه‌ای محسوب می‌شود زیرا آموزش به مردم آگاهی داده و عموم مردم می‌توانند نسبت به مسائل جامعه تحلیل و تفکر داشته باشند.

وی به اهمیت آموزش در حوزه دین اشاره کرد و گفت: با افزایش سطح آگاهی است که جامعه دینی ما به ارتقای فرهنگ اقشار مختلف خود و تعمیق باورهای دینی رسیده و در مقابله با تهاجم فرهنگی و در عرصه‌های فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مصونیت لازم را پیدا خواهند کرد.

حجت‌الاسلام خسروی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای هیئت‌های مذهبی در مجموعه آموزشی جمکران در قم، تصریح کرد: ۱۰۰ نفر از برادران اعضای هیئت‌های مذهبی در راستای تقویت بنیه مدیریتی هیئت‌های مذهبی و ارتقای سطح آگاهی مسئولان آن، به خصوص برای هیئت‌هایی که به تازگی مجوز فعالیت گرفته‌اند در این دوره آموزشی شرکت داشتند.

این مسئول با اشاره به فعالیت 700 هئیت مذهبی در شهرستان زنجان، تاکید کرد: فعالیت این هیئت‌ها در زنجان بسیار مطلوب است و علاوه بر تاکید بر کیفی‌سازی برنامه‌ها، این اداره نسبت به برگزاری دوره‌های تکمیلی و متوسطه در سال آینده برای ارتقای سطح آگاهی هیئت‌های مذهبی تاکید جدی دارد.

captcha