آموزش دینی یک فرمان و وظیفه الهی است
کد خبر: 3533868
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶

آموزش دینی یک فرمان و وظیفه الهی است

گروه اجتماعی: امام جمعه سفید شهراز توابع شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه آموزش دینی یک فرمان و وظیفه الهی است، گفت: تعلیم و تربیت در کنار آموزش‌های دینی نمایان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) ازآران و بیدگل، حجت‌الاسلام نصیری، امام‌جمعه سفید شهر در بازدید از آموزشگاه روستای علی آباد با ابراز رضایت از روند آموزشی و پرورش در منطقه به نقش موثر آموزش و پرورش بر فرهنگ سازی غنی میان دانش آموزان تاکید و خاطرنشان کرد: هدف نهایی نظام‌های آموزشی فراهم آوردن زمینه شناسایی، رشد و شکوفایی استعدادها و تعلیم و تربیت افراد به منظور حضور فعال و مؤثر در جامعه و انتقال فرهنگ و مواریث فرهنگی به آنان است.
نصیری بر اهمیت و نقش آموزش همراه با تزکیه در منطقه بویژه دانش آموزان مستعد تاکید و در ادامه تصریح کرد: نظام آموزشی به صورت کلی، گروه‌های دانش آموزی را در کلاس‌های درس گرد هم می‌آورند تا امیدها و انتظارات جامعه و افراد را برآورده سازند.
وی افزود: در این نظام، افراد علاوه بر کسب اطلاعات، دانش و مهارت، برای ایفای نقش های مختلف در جامعه آماده شده و با هنجارها و قواعد اجتماعی آشنا می‌شوند.
در ادامه مدیر آموزشگاه شهید میرزایی با ارائه گزارش از فعالیت‌ها و عملکرد آموزشگاه، گفت: آموزش و پرورش، حقی همگانی است و این مهم را می‌توان با نگاهی به آرای اندیشه ورزان از پیش از تاریخ تا زمان حال دریافت.
زهرا گلزاده ضمن تاکید به روند روبه رشد آموزشی دانش آموزان در یک ساله گذشته تا به حال، تصریح کرد: با ساختار جدید آموزگاران و همچنین مسئولین پی گیری و دلسوز آموزش و پرورش این امر محقق شده است.

captcha