طرح تربیت مربی نجوم و قرآن برگزار می‎شود
کد خبر: 3540311
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷

طرح تربیت مربی نجوم و قرآن برگزار می‎شود

گروه فعالیت‎های قرآنی: مدیر خانه نجوم قرآنی از برگزاری دوره آموزشی مربیگری نجوم و قرآن و به‌کارگیری برگزیدگان در طرح‎های آموزشی، فرهنگی و ترویجی خبر داد.

مهدی پیوندزنی، مدیر خانه نجوم قرآنی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت: خانه نجوم قرآن کریم با استقبال گروه‎های مختلف جامعه مواجه شده است و به همین دلیل آموزش‌های مناسبی نیز باید برای گروه‎های سنی در نظر گرفته شود.
وی افزود: در همین راستا این خانه اقدام به برگزاری طرح آموزش مربی نجوم و قرآن کرده است که با تربیت نیروهای متخصص در هر دو بخش، اقدام به استفاده از این فرهیختگان در زمینه‎های مختلف آموزشی نماید.
مدیر خانه نجوم قرآن بیان کرد: دوره آموزشی مذکور به مدت 100 جلسه به همت موسسه رصدگرعمق آسمان برگزار و در 40 روز کاری نیز ارایه می‎شود.
وی گفت: به جهت توسعه آموزش‎های علمی و عملی، 20 ساعت کارورزی نیز برای دانش پژوهان در این طرح در نظر گرفته شده است؛ همچنین در پایان دوره نیز گواهی رسمی به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.
پیوندزنی اظهارکرد: به کارگیری نیروهای آموزش دیده جهت آموزش، سمینارها، جشنواره‎ها، نمایشگاه‎ها، گردشگری نجوم و... از جمله امتیازات این طرح است.
یادآور می‌شود، علاقه‎مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این طرح می‎توانند با شماره تلفن 09109678987 تماس بگیرند.
captcha