حماسه 9 دی غبار تزویر را از میان برداشت
کد خبر: 3557339
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰

حماسه 9 دی غبار تزویر را از میان برداشت

گروه اجتماعی: فرماندار بندرانزلی گفت: بی شک حماسه 9 دی غبار تزویر را از میان برداشت و توطئه‌ های دشمنان ایران اسلامی را خنثی کرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری بندرانزلی عبدالصمد صفرنژاد، فرماندار بندرانزلی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مردم عزیز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد، اظهار کرد: در طول تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، برهه های حساس و سرنوشت سازی وجود داشته است که عمق انگیزه های معنوی حضور مردمی نهفته در آن چنان ژرف بوده است که تبدیل به حماسه ‌ای ماندگارگردیده است.

فرماندار بندرانزلی افزود: روز نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند.

وی با بیان اینکه بی شک حماسه 9 دی غبار تزویر را از میان برداشت و توطئه‌ های دشمنان ایران اسلامی را خنثی کرد، ادامه داد: بی‌گمان این افتخار آفرینی ملت بزرگ ایران، شکرانه‌ای بر درگاه ایزد منان و سرمایه‌ای ارزشمند برای امت خواهد بود.

صفرنژاد ضمن گرامیداشت سالگرد این حماسه عظیم که به واقع تجدید بیعت مجددی با آرمان های امام راحل(ره) و رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) می‌باشد، خاطرنشان کرد:بصیرت مردم مومن و متعهد بندرانزلی را که با حضور همیشگی و گسترده خود همگام با امت اسلامی ایران، دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را از رسیدن به هدفشان مأیوس و صلابت مردمی انقلاب را به نمایش می‌گذارند ارج می‌نهم.

captcha