غدیر، تداوم راه نبوت است
کد خبر: 3561553
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴

غدیر، تداوم راه نبوت است

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان گفت: غدیر، تداوم راه نبوت است و پیام آن، استمرار حکومت الهی است؛ بدون شک این واقعه بزرگ، نقش سرنوشت‌سازی در تعیین مسیر آینده اسلام داشته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان روز گذشته، در آیین تجلیل از هنرمندان بازسازی واقعه غدیر در زابل، گفت: مردم ایران ارادت زایدالوصفی به اهل بیت(ع) و بویژه امیرالمؤمنین(ع) دارند و هر کس با هر توان و استعدادی، در راه ترویج شعائر دینی و فرهنگ و سیره اهل بیت(ع) تلاش می‌کند.
فرمانده سپاه سلمان استان اظهار کرد: وقتی انسان نیت می‌کند که در راه ترویج سیره اهل بیت(ع) گام بردارد، خداوند او را راهنمایی می‌کند و با هدایت قلوب، این امور را به سرانجام می‌رساند.
وی افزود: غدیر، تداوم راه نبوت است و پیام آن، استمرار حکومت الهی است؛ بدون شک واقعه غدیر خم، نقش سرنوشت‌سازی در تعیین مسیر آینده اسلام داشته است.
معروفی با بیان اینکه انجام چنین برنامه‌هایی سبب حفظ و ترویج شعائر الهی و دینی می‌شود، افزود: باید مراقب باشیم که غدیر تبدیل به نمایش نشود؛ غدیر باید تبدیل به حقیقت دین شده و در وجود ما نهادینه شود.
وی ادامه داد: مردم سیستان در طول تاریخ یاور و محب اهل بیت(ع) بوده‌اند؛ اهانت به اهل بیت(ع) را خط قرمز می‌دانستند و آنقدر بصیرت و معرفت الهی داشتند که بعد از واقعه کربلا قبل از توابین قیام کنند و خونخواه فرزند رسول الله شدند.
فرمانده سپاه سلمان استان اظهار کرد: عقبه این خطه، عقبه ارزشمندی است، بنابراین شایسته است که کارهای فرهنگی ماندگار به فضل الهی در سیستان انجام شود که با همدلی و همگرایی امروز، می‌توان چنین حرکت‌های فرهنگی معنوی را در این منطقه پر افتخار به انجام برسانیم.
captcha