حمایت از شرکت‌های دانش بنیان یکی از ملزومات تحقق اقتصاد مقاومتی است
کد خبر: 3570861
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲

حمایت از شرکت‌های دانش بنیان یکی از ملزومات تحقق اقتصاد مقاومتی است

گروه اجتماعی: فرماندار بندرانزلی یکی از ملزومات به ثمر نشستن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال را حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و سرمایه‌گذاران دانست.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری بندرانزلی، در پنجمین روز از دهه مبارک فجر سه پروژه مرکز فرهنگی و پایگاه سلامت و تندرستی مهندس رسول ختایی اداره آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی، شرکت سیال ابزار دقیق میهن مرکز رشد واحدهای فن‌آور و نمازخانه مدرسه زنده یاد پاشایی روز گذشته و با حضور فرماندار بندرانزلی، امام جمعه، روسای ادارات و جمعی از مسئولین شهری به بهره‌برداری رسید.

میرشمس مومنی زاده در حاشیه افتتاح شرکت سیال ابزار دقیق میهن مرکز رشد واحدهای فن‌آور یکی از ملزومات به ثمر نشستن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال را حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و سرمایه‌گذاران دانست.

فرماندار بندرانزلی افزود: بنده با توجه به وظایف و اختیاراتم از این شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران حمایت کرده و معتقدم باید دست کسی که در این عرصه قدم بر‌می‌دارد را بوسید.

وی در پایان با اشاره به وجود ظرفیت منطقه آزاد انزلی، دریای خزر و کشورهای حاشیه آن تاکید کرد: باید به شهرستان بندرانزلی نگاه ویژه‌ای بشود.

captcha