تمدن اسلامی در مسیر پیروزی انقلاب احیا شد
کد خبر: 3571351
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲

تمدن اسلامی در مسیر پیروزی انقلاب احیا شد

گروه اجتماعی: فرماندار بندرانزلی گفت: در جریان انقلاب اسلامی، تمدن اسلامی احیا شد و نظام ارزشی جامعه متحول شد و این ویژگی انقلاب اسلامی را از سایر انقلاب ها متمایز می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری، میرشمس مومنی زاده، فرماندار بندرانزلی دیروز در دیدار مسئولان شهرستان بندرانزلی با امام جمعه شهرستان اظهار کرد: رعایت اصول و ارزش های اخلاقی از سوی همه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی در انجام امور مردم، مهمترین ویژگی این نظام مقدس درمقایسه با رژیم ستمکار گذشته است.

فرماندار بندرانزلی با تاکید بر لزوم التزام به تکریم ارباب رجوع و احترام به مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب و نظام افزود: میزان رعایت این ویژگی در شهرستان بندرانزلی یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد مسئولان این شهرستان از سوی فرمانداری است.

مومنی زاده تصریح کرد: مسئولان باید توجه داشته باشند که ارباب مردم نیستند بلکه مردم ارباب ما هستند و باید در نحوه رفتار و کردار خود پاسخگویی به مردم را  نشان دهند.

وی با تاکید بر لزوم وحدت و  تعامل بین همه مسئولان در راستای خدمت هرچه بهتر و بیشتر به مردم متذکر شد: تکثر جریانات فکری و سیاسی و تفاوت در سلیقه ها امری طبیعی و بر اساس نظام خلقت و آفرینش است.

فرماندار بندرانزلی افزود: این افکار، آرا و نظرات متعلق به شخص ماست و نباید در کار خدمات رسانی به مردم دخالت داده شود، همه مردم شهروندان ماهستند و ما باید به همه خدمت کنیم و در قبال همه پاسخگو باشیم.

وی ادامه داد: بنده برای همه جریانات، تشکل ها و شخصیت ها احترام قائلم و تا آخرین روزی که مسئولیت خدمتگذاری در این شهرستان را داشته باشم فرماندار همه مردم شهرستان با هر سلیقه، تفکر، قومیت و زبانی خواهم بود.

مومنی زاده تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی برخلاف سایر انقلاب ها در دنیا که فقط به تغییر حاکمیت انجامید، در جریان انقلاب اسلامی، تمدن اسلامی احیا شد و نظام ارزشی جامعه متحول شد و این ویژگی انقلاب اسلامی را از سایر انقلاب ها متمایز می کند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام شمس الدین، امام جمعه شهرستان بندرانزلی نیز با اظهار تشکر از تذکرات بجا و منطقی فرماندار شهرستان اظهار کرد: درصورت توجه به دستورات دینی در انجام وظایف محوله به مسئولان، علاوه بر تاثیرگذاری در نوع تلاش ها، معنویت نیز به کارها اضافه می شود.

حجت الاسلام شمس الدین با اشاره به کوتاه بودن عمر مسئولیت ها افزود:خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی سعادت و فضیلت بزرگی است که باید قدر این فرصت را با خدمت هرچه بهتر به مردم دانست.

وی با تاکید بر اینکه نباید روز یک مسئول در این نظام به بطالت بگذرد تصریح کرد: در راستای خدمت هرچه بهتر به مردم، با قرار دادن میز خدمت در نماز جمعه قرار بود که در هر هفته یک مسئول بدون واسطه، پاسخگوی نیازهای مردم  باشد که این امر در زمان فرماندار سابق اجرایی نشد و انتظار می رود فرماندار جدید نسبت به این پیشنهاد، اهتمام لازم را داشته باشد.

captcha