اعضای تیم‌های والیبال شهرداری ارومیه و کاله آمل به حامیان ایتام نیازمند پیوستند
کد خبر: 3576767
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

اعضای تیم‌های والیبال شهرداری ارومیه و کاله آمل به حامیان ایتام نیازمند پیوستند

گروه اجتماعی: سرپرستان و بازیکنان تیم‌های والیبال شهرداری ارومیه و کاله آمل پیش از برگزاری مسابقه در سالن ورزشی دورنالار یواسی با تکمیل فرم‌های مربوطه ارومیه حمایت از ۶۰ یتیم نیازمند را بر عهده گرفتند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، به نقل از روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد استان تعداد حامیان نیکوکار در سطح استان با افزوده شدن والیبالیست های حامی به حمایت از مددجویان کمیته امداد به ۱۸ هزار و ۹۰ نفر افزایش پیدا کرد که با مساعدت بیش از ۱۰۴ میلیارد ریالی خود در سال جاری به حمایت از ایتام نیازمند پرداخته اند.
بر اساس این گزارش، با هماهنگی هایی که پیش از این از سوی کمیته امداد استان با شهرداری ارومیه و نیز اداره کل ورزش و جوانان و سرپرستان دو تیم انجام گرفته بود،مدیر کل و تعدادی از امدادگران استان در محل برگزاری این مسابقه حضور پیدا کردند.
پیش از آغاز مسابقه اعضای دو تیم ضمن تقدیر از زحمات کمیته امداد با تکمیل فرم های مخصوص حمایت از ۶۰ یتیم نیازمند را عهده دار شدند.
بر اساس این گزارش، در این مسابقه که شش هزار تماشاچی برای تشویق تیم های مورد علاقه خود به سالن آمده بودند، مدیر هتل اقامت بازیکنان،سرپرستان تیم،اعضای تیم پزشکی،داوران و مربیان تیم های شهرداری ارومیه و کاله آمل نیز هریک حمایت از دو یتیم را تقبل کردند.
عزیز سهندی، مدیر کل کمیته امداد استان از همراهی اعضای دو تیم و همراهانشان با کمیته امداد تقدیر و تشکر به عمل آورد.
شایسته ذکر است؛ تعداد حامیان نیکوکار در سطح استان با افزوده شدن والیبالیست های حامی به حمایت از مددجویان کمیته امداد به ۱۸ هزار و ۹۰ نفر افزایش پیدا کرد که با مساعدت بیش از ۱۰۴ میلیارد ریالی خود در سال جاری به حمایت از ایتام نیازمند پرداخته اند.
captcha