اولویت اول انتخابات مشارکت حداکثری مردم است
کد خبر: 3584860
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰

اولویت اول انتخابات مشارکت حداکثری مردم است

گروه اجتماعی: فرماندار بندرانزلی گفت: اولویت اول در انتخابات مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای است و هر چه درصد حضور آنان بیشتر باشد عزت، افتخار و اقتدار دولت، ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری بندرانزلی، میرشمس مومنی زاده، فرماندار بندرانزلی دیروز در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان بندر انزلی در سال ۹۵ اظهار کرد: اولویت اول در انتخابات مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای است و هر چه درصد حضور آنان بیشتر باشد عزت، افتخار و اقتدار دولت، ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به دنبال خواهد داشت.

فرماندار بندرانزلی با اشاره به لزوم رعایت کامل قانون در برگزاری انتخابات به عنوان اولویت دوم در برگزاری این امر مهم و سرنوشت ساز کشور افزود: در انتخابات سعی می شود که علاوه بر همکاری با دستگاه های نظارتی، برگزاری انتخابات با تعامل همه دستگاه ها و نهادها صورت پذیرد و در صورت به وجود آمدن شبهه و حتی سوالی برای هر کس، آنچه ملاک و معیار قرار خواهد گرفت، قانون است.

نماینده عالی دولت در شهرستان با تاکید بر رعایت اصل بی طرفی خصوصا برای عوامل برگزاری انتخابات در پیش رو تصریح کرد: با توجه به داشتن نظر و اندیشه سیاسی و علایق و سلایق مختلف در هر شخصی، نباید این علایق و سلایق در فرآیند برگزاری انتخابات و حتی در گفتار و کردار برگزارکنندگان انتخابات تاثیر و نمودی داشته باشد.

وی با تاکید بر لزوم فراهم سازی بستر امن مناسب برای مشارکت مردم در انتخابات و حضور آنان در پای صندوق رای با خیالی آسوده، تاکید کرد: روسای ادارت نیز مختارند درصورت نداشتن مسئولیت در برگزاری انتخابات و در ساعات غیر اداری و بدون استفاده از کوچکترین امکانات دولتی در امور انتخاباتی و تبلیغات شرکت کنند.

فرماندار شهرستان بندرانزلی با تاکید بر لزوم در اختیار قرار دادن هر گونه امکانات مورد نیاز برای ستاد انتخابات از سوی همه نهادها و دستگاه های دولتی یادآور شد: انتظار می رود همه دستگاه ها و نهادها در همکاری با ستاد انتخابات شهرستان امکانات مورد نیاز را بدون هیچ عذری در اختیار آنان قرار داده و هر گونه تمرد بر اساس قانون انتخابات به عنوان تخلف محسوب می شود.

مومنی زاده عنوان کرد: پس از ثبت نام نامزدهای انتخاباتی نام بردن از آنها در جلسات انتخاباتی به عنوان تخلف محسوب می شود اما تبلیغات عملکرد دولت درارتباط با خدمات عمرانی و عمومی در راستای تبیین عملکرد آن اشکالی ندارد چرا که خدمات دولت ، خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم است.

وی با تاکید بر لزوم جلوگیری از عوامل ایجاد نارضایتی در بین مردم گفت: باید نسبت به افزایش رضایتمندی عموم مردم توجه و حساسیت بیشتری وجود داشته باشد.

captcha