فیلم جدیدم در مذمت یک فعل حرام است
کد خبر: 3668575
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
خسرو معصومی:

فیلم جدیدم در مذمت یک فعل حرام است

گروه هنر: کارگردان فیلم «کار کثیف» گفت: در فیلم جدیدم سعی کردم با تصویرگری از یک فعل حرام، به نوعی آن را مذمت کرده تا تماشاگر به نوعی تحت تاثیر پیام کار قرار گیرد.

خسرو معصومی، کارگردان سینما و تلویزیون در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) درباره فیلم «کار کثیف» چنین خبر رسانی کرد: این فیلم آخرین مراحل فنی را پشت سر می‌گذارد تا در جشنواره فیلم فجر امسال شاهد نمایش آن باشیم. این فیلم سینمایی با محوریت یک از دستورات اسلامی و قرآنی ساخته شده و در آن به مذمت یک فعل حرام پرداخته می‌شود.

وی افزود: پیام رسانی دینی این کار از طریق یک داستان اجتماعی رخ می‌دهد و در آن زندگی جوانی روایت می‌شود که به کار کثیف فروش مشروبات الکلی مشغول است. وی با این‌که واقف است، کاری بر خلاف دستورات دین انجام می‌دهد، اما به واسطه برخی مشکلات به این کار ادامه می‌دهد.

معصومی ادامه داد: در این فیلم خواستم بگویم که اگر قرار باشد پولی از راه حرام به دست آید، هیچگاه آن درآمد باعث رشد و بهبود نخواهد شد، بلکه در نهایت سرافکندگی بیشتر آن فرد را به دنبال خواهد داشت، البته تمام پیام‌های کارم را هم سعی کردم در لایه‌های فیلم به تماشاگر منتقل کنم، چون باور دارم پیام رسانی مستقیم عموماً نتیجه مثبت به همراه نخواهد داشت.

این کارگردان در پایان درباره فیلم «خرس» نیز گفت: این فیلم سینمایی که چند سالی از تولید آن می‌گذرد درباره رزمنده‌ای است که پس از سالها به خانه باز می‌گردد و اتفاقات جدیدی برای وی رقم می‌خورد، اما متاسفانه پس از چند سال هنوز به این فیلم اجازه نمایش داده نمی‌شود، اتفاقی که دلیلش برای خود من نیز مشخص نیست.
captcha